Hvornår ingen sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

ka li ja

jeg har overhovedet heller ikke planer for det med sutten endnu. men jeg er ikker på det kommer lige pludseligt helt af sig selv.

det gjorde det med alexander da han var 3½.

arthur bruger den også kun når han er træt. og skal sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Jamen vi har i et godt stykke tid sagt at det er julemanden der skal ha' dem og når vi spørger hende om julemanden ikke snart skal ha' dem siger hun "jo, men først til jul"... Så Tomsen er gået igang med at forklare datteren at julemanden snart begynder at lave julegaverne og så skal han jo ha' sutterne inden … men synes det preller lidt af på hende... helt dum er hun jo ikke, og hun elsker altså sin sut når hun skal sove. Men er vi fx. ude om aftenen og har glemt den kan vi godt sige at vi har glemt den, og at hun derfor ikke kan få den og så er det ikke noget problem. Så kan hun sagtens falde i søvn uden. Men herhjemme VED hun jo at de ligger ude i skuffen...

Ag

hvis ikke hun bruger den mere end hun gør, så lad hende da ha den

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Jamen det er nok også det jeg hælder mest til, men så læser man jo en eller anden kloge-Åge sige at ungernes tænder tager skade hvis de har dem efter de er blevet 3...

To hell with them... hun beholder den lidt endnu...

Hvornår mon julemanden er færdig med at lave gaverne??? altså hvad er deadline? … for julemanden findes da, ikk?

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Jamen det er nok også det jeg hælder mest til, men så læser man jo en eller anden kloge-Åge sige at ungernes tænder tager skade hvis de har dem efter de er blevet 3...

To hell with them... hun beholder den lidt endnu...

Hvornår mon julemanden er færdig med at lave gaverne??? altså hvad er deadline? … for julemanden findes da, ikk?

nej ag. jeg er ked af at skulle være den der fortæller dig det, men han findes ikke. nogle folk bilder deres børn det ind

hvis det er meningen i vil ha hun skal tro på ham og være glad for ham, er det så ikke dumt at det er ham det skal være the bad guy og skal tage sutten??

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

hmmm.. det har jeg ikke tænkt over. Det bliver jo os der ta'r dem og sender dem til julemanden..... måske vi skal sende dem til skovtrolden istedet for....

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

hmmm.. det har jeg ikke tænkt over. Det bliver jo os der ta'r dem og sender dem til julemanden..... måske vi skal sende dem til skovtrolden istedet for....

ja for han findes da

jeg var så strid at jeg sagde til xander da han var 3½ at hvis han gik ud og smed hans sut i skraldespanden, så gik vi ned og købte det legetøj han kunne tænke sig. og det var det

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Du kan ikke på samme aften aflive min barnetror på BÅDE julemanden OG skovtrolden!

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Du kan ikke på samme aften aflive min barnetror på BÅDE julemanden OG skovtrolden!

undskyld tandfeen findes heller ikke. heller ikke påskeharen.......

i hvert fald ikke her hjemme

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

dumme kalaha

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

dumme kalaha

MUAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.