Hvornår ingen sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Marco2

Vi er begyndt at tænke over hvornår Emily skal ha' "taget" sutten". Men synes ikke rigtig vi kan finde det rette tidspunkt.

I ferien ville måske være godt, men så skal vi jo afsted på ferie, og nye omgivelser, så der tænker jeg måske at hun har brug for den....

Og efter ferien starter hun jo i børnehave, og så er det måske også rart for hende at have den der??

Hun bruger kun sutten når hun er træt og skal sove. Hun har den aldrig når hun leger eller midt på dagen?

Hvornår skal hun smide sutten?

Hvilke tanker gør I Jer om projektet?

Hvornår skal Jeres af med sutten?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Kaufie

Denne kan jeg ikke svare på - William bruger slet ikke sut - men nu var jeg lige så godt igang med at svare indlæg og knægten ser Thomas Tog.....

I Williams børnehave må de gerne have sut/bamse med - men det meste af tiden ligger den i tasken - og pludselig glemmer de den - så tror ikke det er det store problem i dén henseende. 

Anmeld

11. juli 2010

Mie A

Jeg holder ferie i uge 29 og den første weekend tager vi ind i frederiksberg have og aflevere Simons sutter.

Simon er meget glad for sin sut - Derfor har jeg valgt at vi skal gøre det i forbindelse med ferie.

Med Ea, gjorde vi det i en weekend og det var slet ikke noget problem.

Anmeld

11. juli 2010

Stumpen

Mathilde havde hendes sut og bamse med i børnehave i den tid hun sov dernede og senere blev det kun til sutten.. Mathilde som jo er et år ældre end jeres smed sutten den 23.dec. Hun gav dem til julemanden sammen med grøden.. Jeg mente ikke at hun var klar inden...

Men ja hun smed jo ikke kun sutten.. Hendes krammerbamser har hun heller ikke rørt siden... Men har så fundet sig to nye "ofre"

Anmeld

11. juli 2010

Mary

Uhhh, sådan lige om lidt.....  Annika er dybt afhængig af sin sut i trætte stunder, og hun elsker at ligge i sin seng og nulre hjørnet på dynen imens hun sutter på sin elskede sut! Jeg hader at vi bliver nødt til snart at tage den fra hende. Vi har ventet pga vi fik Dicte for 6 mdr siden, børnehavestart og så har hun også smidt bleen. Så lige for en stund behøver der ikke ske flere forandringer. 

Det er så mærkeligt, for vi tog sutten fra Juliane allerede da hun var 2½ år, og hun forstod stort set hvad der foregik. Det er også en af grundende til vi har ventet; jeg føler virkelig ikke vi kan forberede Annika på hvad der skal ske fordi hun ikke LYTTER rigtigt efter  

Men lige om lidt gør vi det! 

Anmeld

11. juli 2010

Muffinmus

mjø, vi tog den bare fra ham da han var 2,5, hørte ingen ting til den. Først tog vi den fra ham i bilen og så i sengen og der var ingen ballade. Tror selv i bedst kan sige hvordan og hvorledes i skal gøre det med hende:-)

Anmeld

11. juli 2010

bette

kan man svare aldrig???

uhh den sut der.. den er virkelig et problem herhjemme.. mikkel spørger ret ofte efter den... så tror slet ikke han er klar til at undvære den.

vi forsøger at gøre sådan at han kun har den når han skal sove... men det er ikke helt nemt.. for han VIL bare have den når han er ked eller en smule træt..

suk.. håber da ikke han kommer i skole med sut.

Anmeld

11. juli 2010

Tynen

Vi er så nok af fåtallet herinde, for vi har snakket om at tage den fra hende til jul.
(Eller så får vi julemanden til det - Så slipper vi for at være "the bad guys"   )

Hun er simpelthen så dybt afhængig af den, og trænger virkelig til at koble af med sin sut når hun er hentet fra børnehaven.
Hun har været blefri i snart 3 måneder - Undtagen om natten, så det bliver det næste "projekt" herhjemme.

Anmeld

11. juli 2010

ka li ja

Tynen skriver:

Vi er så nok af fåtallet herinde, for vi har snakket om at tage den fra hende til jul.
(Eller så får vi julemanden til det - Så slipper vi for at være "the bad guys"   )

Hun er simpelthen så dybt afhængig af den, og trænger virkelig til at koble af med sin sut når hun er hentet fra børnehaven.
Hun har været blefri i snart 3 måneder - Undtagen om natten, så det bliver det næste "projekt" herhjemme.

overvej lige, at så kan det være hun slet ikke vil glæde sig til jul!!!!!

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Jamen vi har i et godt stykke tid sagt at det er julemanden der skal ha' dem og når vi spørger hende om julemanden ikke snart skal ha' dem siger hun "jo, men først til jul"... Så Tomsen er gået igang med at forklare datteren at julemanden snart begynder at lave julegaverne og så skal han jo ha' sutterne inden … men synes det preller lidt af på hende... helt dum er hun jo ikke, og hun elsker altså sin sut når hun skal sove. Men er vi fx. ude om aftenen og har glemt den kan vi godt sige at vi har glemt den, og at hun derfor ikke kan få den og så er det ikke noget problem. Så kan hun sagtens falde i søvn uden. Men herhjemme VED hun jo at de ligger ude i skuffen...

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.