Er jeg et skarn når

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Anonym trådstarter

jeg lidt med gru afventer den næste tid, da manden har fået nyt job ??

Hans nye job ligner det gamle en del, men der er en større ansvarsbyrde og der er flere ansatte (han er chefen). Jeg ved (og har jo også støttet ham og sagt at det er ok med mig) at han kommer til at arbejde en del mere det næste ½ år ....

Jeg glæder mig ikke til at være deltids "alene-mor" med børnene, synes det er rigeligt, at han fx i dag tager på job kl 4 !! så da jeg vågner er han bare væk og så står jeg der med morgentjansen.

Er det for dårligt, at jeg ikke KUN glæder mig på hans vegne men også får lidt ondt af mig selv ???

Vælger ano da de to arbejdspladser endnu ikke ved at de skal af med/have ny chef.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg synes det lyder som om du er helt normal. jeg ville i hvert fald også frygte det lidt, på trods af man er glad for det.

Det kommer jo til at kræve en del arbejde for dig at være selv næsten hele tiden med børnene. Men det kommer også til at kræve noget at ham når han så endelig er hjemme, for der SKAL han jo nærmest bruge al tiden med børnene. Ellers tror jeg i hvert fald det bliver svært for ham senere hen, både at holde styr på dem men også at ha den tætte kontakt. Nu kender jeg jo ikke jer privat, så jeg ved ikke hvordan i gør normalt, men jeg kender til problemet.

Det er i hvert fald rigtig vigtigt at han er der 100% når han kommer hjem.

-Christina (H)

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

ÅRH!!!
Har det på fuldstændig samme måde som dig.
For det er altså hårdt at gøre alting selv med ungerne.
Jeg står i samme situation, Lars er hjemme hver dag ml. 18 og 19.

Så nej, synes ikke du er et skarn!

Anmeld

26. juni 2008

Muffinmus

Hmm har sgi tit morgentjanse, eftermiddagstjanse og natte tjansen da Jens tit overnatter i Karup jo....
Og ja, nogle gange kan det blive nogle lane dage hvis han er i et "jeg ville puttes eller noget som helst " humør:)
Men det går ok alligevel fordi jeg ved det ikke er permanent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.