MAVE 18 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

NoName

Ih hvor bliver din mave stor og fin! Sender li en masse Vestøv afsted om til dig, håber du føder snart så vi kan komme om og se julies legekammerat

Skønne billeder, hun er bare såååå sød  og Ve-støv modtages med kys hånd...

Jeg håber i den grad også snart at hun kommer ud, så vi kan se hende og Julie-musen får sin legekammerat...

Men jeg må nok væbne mig med tålmodighed lidt endnu, da jeg er blevet syg øv øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

LRJ

noname skriver:

Skønne billeder, hun er bare såååå sød  og Ve-støv modtages med kys hånd...

Jeg håber i den grad også snart at hun kommer ud, så vi kan se hende og Julie-musen får sin legekammerat...

Men jeg må nok væbne mig med tålmodighed lidt endnu, da jeg er blevet syg øv øv øv

Er det forkølelse lign.?

Anmeld

13. juli 2010

NoName

Lone H. skriver:

Er det forkølelse lign.?

Jeps, snot og hoste

Anmeld

13. juli 2010

LRJ

noname skriver:

Jeps, snot og hoste

Det havde jeg os + ekstremt ondt i hovedet, og så var jeg meget hæs det er vist "normalt"

Anmeld

13. juli 2010

NoName

Lone H. skriver:

Det havde jeg os + ekstremt ondt i hovedet, og så var jeg meget hæs det er vist "normalt"

Hmmm ... den tænker jeg lige over...

meeen jeg tror nu ikke jeg skal regne med at hun følger mine ønsker... tror hun kører sit eget spil og kommer OVER TID - desværre

Anmeld

13. juli 2010

LRJ

noname skriver:

Hmmm ... den tænker jeg lige over...

meeen jeg tror nu ikke jeg skal regne med at hun følger mine ønsker... tror hun kører sit eget spil og kommer OVER TID - desværre

Jeg tror hun kommer i løbet af weekenden

Anmeld

13. juli 2010

NoName

Lone H. skriver:

Jeg tror hun kommer i løbet af weekenden

HAHAHAHAH jeg håber da i den grad du har ret søde, men jeg tror det ikke, hvis hun gør, så kommer det dælme bag på mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.