MAVE 18 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

CamillaT89

noname skriver:

Har hun også prøvet det????

Ja, hun fik det lavet igår aftes. Du kan læse det i tråden 'termin i juli'  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

38+1 pyyyye sveden hagler af os

FLÅÅÅÅT mave... skygge du er min VEN

Anmeld

10. juli 2010

NoName

ct skriver:

Ja, hun fik det lavet igår aftes. Du kan læse det i tråden 'termin i juli'  

uh uh må straks ind og læse...

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

noname skriver:

Anmeld

10. juli 2010

XXSS

noname skriver:

Ja tak skygge kom hid.. Ja er jo lidt privilligeret denne gang, men det kan jo være at du overhaler mig

Anmeld

10. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

Ja tak skygge kom hid.. Ja er jo lidt privilligeret denne gang, men det kan jo være at du overhaler mig

ha ha tror det ikke med den forkølelse jeg har fået...

men ja ville gerne snart have det overstået

Anmeld

11. juli 2010

Anne85

Sikke nogle fine maver allesammen  Her har i et af hende den fede i uge 42 og +25 kg.... JEG har det dælme varmt kan I tro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Sikke nogle fine maver allesammen  Her har i et af hende den fede i uge 42 og +25 kg.... JEG har det dælme varmt kan I tro

HAHAHAHA Fine hylde du har...

Nu synes jeg du er i LANGærmet bluse??????? Nu forstår jeg intet, billedet er nok ikke fra denne weekend så...

og JOW vi gravide lider højlydt i denne varme, som altså bare er ulidelig, og jeg skal lige gøre opmærksom på at det ikke bliver nemmere at være gravid i varmen når man samtidig er syg....

MEN men men mon ikke vi overlever...

BY the way, du er skisme lækker Anne, de der kg du skriver om, har fordelt sig flot, jeg synes du er super smuk...

Anmeld

11. juli 2010

Anne85

noname skriver:

HAHAHAHA Fine hylde du har...

Nu synes jeg du er i LANGærmet bluse??????? Nu forstår jeg intet, billedet er nok ikke fra denne weekend så...

og JOW vi gravide lider højlydt i denne varme, som altså bare er ulidelig, og jeg skal lige gøre opmærksom på at det ikke bliver nemmere at være gravid i varmen når man samtidig er syg....

MEN men men mon ikke vi overlever...

BY the way, du er skisme lækker Anne, de der kg du skriver om, har fordelt sig flot, jeg synes du er super smuk...

Ja nok lidt optimistisk med langærmet... men tror der er kommet 5 ekstra kilo på hver arm så jeg nægter at vise mine arme i offentlighed  Så hellere svede

Anmeld

11. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja nok lidt optimistisk med langærmet... men tror der er kommet 5 ekstra kilo på hver arm så jeg nægter at vise mine arme i offentlighed  Så hellere svede

Eii Anne dog...

Bekvemmelighed frem for forfængelighed...

Ved sQ ikke om det er stavet rigtigt... Men det er det jeg lever efter... Folk må tænke hvad de vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.