Caroline86 skriver:
Nej, jeg ser det ikke...
Uden at kende ret meget til det, må jeg indrømme jeg har indtryk af at de udstiller "unge mødre" på en EKSTREMT dårlig måde... Daniels kusine (en af mine gode veninder) har en veninde som ansøgte men fik at vide hun var for intelligent og havde for meget styr på sit liv
Og så tænkte jeg at det måske var sådan et program der godt kunne pisse mig LIDT for meget af 
Må da indrømme jeg, efter at have fulgt med i debatterne herinde, har lyst til at se det.. og tror da også jeg må købe abb. til nutv og se det.. Men det blvier først til efteråret, for jeg gider ikke sidde så meget foran en skærm her om sommeren!
Knus Caroline, med forsømt computer der mest står og summer for sig selv (spild af strøm)
Jeg kan faktisk godt forstå at man bliver lidt provokeret, hvis man selv er en forholdsvis ung mor. Jeg synes bestemt heller ikke det altid svarer til virkeligheden, hverken for de unge/yngre mødre herinde eller dem jeg kender i virkeligheden, der har fået børn tidligt. Men egentlig synes jeg slet ikke at alle er så dårligt fremstillet, og det undrer mig lidt, når det altid er det gennemgående tema. Måske er jeg bare lidt blind eller enormt naiv
.
Det er da helt klart at nogen af de medvirkende har færre brikker at flytte med en flertallet og at mange kommer fra laveste socialklasse, MEN det gælder jo slet ikke alle, og de to ting følges jo heller ikke ad. Jeg synes faktisk nogen af dem virker ganske fornuftige og som udmærkede forældre. Mange af de ting de gør som virker så kiksede er jo helt almindelige teenage"svagheder" som jeg da sagtens kan huske fra mig selv. Forskellen er så bare at de har børn, samtidig. Måske var der flere i de tidlige afsnit som var OK. Jeg har lidt indtryk af at det skredet mere og mere i retning af sociale tilfælde i de senere sæsoner.
Så skal man jo heller ikke glemme, at nogen ting som vi alle gør indimellem, bare virker enormt uheldige, når de bliver klippet ud af en sammenhæng og kommer på tv. Forleden dag havde min mand fået to flasker vodka fra et russisk skib på hans arbejde. De stod på vores spisebord, da han kom hjem (altså ikke fordi vi skulle have dem til middag
) og jeg gik rundt med Johanna på armen, og sagde for sjov til hende "kom, skal vi gå over og se på noget vodka". DET ville ikke have gjort sig godt på landsdækkende TV. Især ikke når manden to gange samme dag havde glemt hunden på arbejde....

Maria
Anmeld