Ser du de unge mødre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har set nogle enkelte afsnit af de første, men jeg har ikke tålmodighed til at se det. Nogen af de tøser bringer mit pis i kog, og jeg mener ikke de er repræsentative for de unge mødre i DK (eller rettere det håber jeg ikke). Og så synes jeg det noget fis at være ung mor når man er 22, for det har været ganske normalt at få børn i den alder. I mine øjene er man ung mor når man er teenager, altså indtil man er 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

klmf

Mor til David skriver:

JA! (alle afsnit); pga en skøn blanding af at ville underholdes og forarges

Tror du har ramt helt plet der Det vinder nok ikke lige prisen for årets dokumentar, men underholdende og debatskabende kan det da være.

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

Jeg ser det på nutv.dk. Labber det i mig . Det værste er næsten alle gentagelserne. Når man har set ti afsnit på en dag kan det godt blive lidt for meget af det gode. 

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

kitty skriver:

Jeg har svaret engang i mellem. Mest fordi jeg ser det på nutv.dk og ikke i tv.. Det er meget sjældent jeg husker at se det i tv, men når jeg er syg eller bare har lyst til at se tv uden at tænke, så køber jeg et abb. og så ser jeg alle afsnitene. Jeg har set 165 afsnit på en uge Og tror jeg har set alle til 220 ca... Derefter er jeg fladet af på den

Imponerende statistik

Anmeld

10. juli 2010

Mama2980

Ja jeg ser det

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

Ser det hver gang, gerne på nutv så jeg kan se fremad i tiden God underholdning, og så er man vel lidt "aaah skulder klap til mig, jeg gør det sku godt " - Synes dog også der er nogle af dem der bare klarer det kanon!

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej, jeg ser det ikke...

Uden at kende ret meget til det, må jeg indrømme jeg har indtryk af at de udstiller "unge mødre" på en EKSTREMT dårlig måde... Daniels kusine (en af mine gode veninder) har en veninde som ansøgte men fik at vide hun var for intelligent og havde for meget styr på sit liv Og så tænkte jeg at det måske var sådan et program der godt kunne pisse mig LIDT for meget af

Må da indrømme jeg, efter at have fulgt med i debatterne herinde, har lyst til at se det.. og tror da også jeg må købe abb. til nutv og se det.. Men det blvier først til efteråret, for jeg gider ikke sidde så meget foran en skærm her om sommeren!

Knus Caroline, med forsømt computer der mest står og summer for sig selv (spild af strøm)

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

NEJ ....For jeg har ikke kanalen hvor det sendes 

Men så alligevel JA ...for jeg køber alle dvdérne, når de udkommer.
Har indtil nu frem til sæson 5 (og hvorfor dælen skal der gå sååååå lang tid, fra de sendes i tv, og til de udkommer på købe-dvd ?!?)

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

Caroline86 skriver:

Nej, jeg ser det ikke...

Uden at kende ret meget til det, må jeg indrømme jeg har indtryk af at du udstiller "unge mødre" på en EKSTREMT dårlig måde... Daniels kusine (en af mine gode veninder) har en veninde som ansøgte men fik at vide hun var for intelligent og havde for meget styr på sit liv Og så tænkte jeg at det måske var sådan et program der godt kunne pisse mig LIDT for meget af

Må da indrømme jeg, efter at have fulgt med i debatterne herinde, har lyst til at se det.. og tror da også jeg må købe abb. til nutv og se det.. Men det blvier først til efteråret, for jeg gider ikke sidde så meget foran en skærm her om sommeren!

Knus Caroline, med forsømt computer der mest står og summer for sig selv (spild af strøm)

Hvem er "du", som udstiller "unge mødre" på en ekstremt dårlig måde? - Altså hvem er dit indlæg skrevet til?

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JustAnotherName skriver:

Hvem er "du", som udstiller "unge mødre" på en ekstremt dårlig måde? - Altså hvem er dit indlæg skrevet til?

ups.. skulle stå "de" retter det lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.