HVAD sker der lige for det med at falde i søvn om aftenen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

..

Hey..

Andre der har problemer med at få deres børn til at sove om aftenen?

Ingen problemer om eftermiddagen eller med at sove om natten men hun vil godt nok ikke falde i søvn om aftenen.. De sidste aftener har vi opgivet til sidst når hun var helt opkørt og hun har fået lov at lege rundt inde i stuen og så kan vi putte hende ved 22.30 tiden..

Martin er igang med at prøve nu, har prøvet siden kl 20.. Håber det lykkedes..:S

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Plysbjørnen

Macrolf skriver:

Hey..

Andre der har problemer med at få deres børn til at sove om aftenen?

Ingen problemer om eftermiddagen eller med at sove om natten men hun vil godt nok ikke falde i søvn om aftenen.. De sidste aftener har vi opgivet til sidst når hun var helt opkørt og hun har fået lov at lege rundt inde i stuen og så kan vi putte hende ved 22.30 tiden..

Martin er igang med at prøve nu, har prøvet siden kl 20.. Håber det lykkedes..:S

(H)

har ikke så voldsomt mange problemer(kun nogen gange9, med at få hende til at sove.. Men kan der være for lyst på hendes værelse...

Betina1978

Anmeld

25. juni 2008

Susan1978

nej vi har ikke problemer med at få Emil til at sove, vi kører samme faste ritual hver aften..

han får sin vællingflaske med ind og drikker den selv også kan det være han lige skal hoppe rundt i sin seng, men der går ikke mere en max 10-15 min så sover han. Men han skal være helt alene i soveværelset, vi skal ikke komme ind til ham, for så tror han der er fest..

tja så jeg kan ikke rigtig hjælpe..

men måske kunne du beskrive hvad i gør? har i et bestemt putteritual og lader i hende være alene, sker der for meget omkring hende..

tja ved ik helt hvad jeg skal skrive.. håber bare i snart får det lille pus til at sove..

hov måske sover hun får meget om dagen.. nogle børn har jo ik brug for fx 2 lure længere.. men kun 1 lang middagslur..

Susan og Emil som sover selvom jeg sidder i soveværelset med puteren

Anmeld

26. juni 2008

Juniors mor

Det er også sjældent vi har problemer med at få Julie til at sove om aftenen (derimod vågner hun ofte en eller to gange om natten, og kan være lidt svær at få til at sove igen....men det er jo noget andet :P)
Vi kører også samme ritual hvar aften: ren ble + kilde med en fjer på hele kroppen (hun eeeelsker det og bliver meget afslappet af det (L)) nattøj, dråber, børste tænder, en flaske mælk, godnatsang hvor både mor og far synger, putte under dynen med ynglings bamsen, godnat og ud og lukke døren. For det meste sover hun inden 10 min.

Håber snart i får det lille pus til at sove lidt hurtigere, så i får jeres aftener igen....

Helle

Anmeld

26. juni 2008

Muffinmus

Jep jep jep....han har faktisk maneg dage og har haft det i flere uger nu hvor ha er 1 time om at falde i søvn og rode rundt og rejser sig op hele tiden. Til trods for at vi har rykket hans sengetid til 19.30 i stedet for 19. Det hjalp lidt men han er nogle dage stadig møg irriterende at lægge til at sove...+ han nogle nætter lige nu abre vågner og græder og vil ikke sove videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.