Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stor drengepakke med tøj. mærker som hm, name it mm.
sælges for 1 kr delen. i alt. 55kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er fordelingen af størrelsen ret lige eller er der en vægt at det mindste eller største?
plus sender du og ved du hvad det løber op i i porto?
Chatarina skriver: stor drengepakke med tøj. mærker som hm, name it mm. sælges for 1 kr delen. i alt. 55kr.
Jeg er måske også interesseret. Hvad bliver det incl. porto?
Jeg er meget interesseret i str 68:0) Hvor meget har du der:0)
Assi skriver: er fordelingen af størrelsen ret lige eller er der en vægt at det mindste eller største?
hejsa, tak for din henvendelse, regner med det her tøj er solgt. men hvad str. søger du primært for har stadig en hel sæk stående som vi ikke kommer til at bruge
Mutti2B skriver: Jeg er måske også interesseret. Hvad bliver det incl. porto?
Hejsa, regner med at det her tøj er solgt, men hvad str. søger du da jeg stadig har en sæk stående som vi ikke kommer til at bruge.
Valle81 skriver: Jeg er meget interesseret i str 68:0) Hvor meget har du der:0)
Hejsa, denne pakke er solgt, men har stadig en sæk stående som ikke er sorteret som vi ikke får brugt, jeg kan lige sorterer i morgen og lave en pakke til dig
Chatarina skriver: Hejsa, denne pakke er solgt, men har stadig en sæk stående som ikke er sorteret som vi ikke får brugt, jeg kan lige sorterer i morgen og lave en pakke til dig
Det vil være dejligt - vil super gerne se billeder:0) Er ikke så meget til t-shirts med for meget print og er slet ikke til disney mortiver:0)
Men er meget interesseret også gerne str 74 :0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128