brystbetændelse..... hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

tb

MiMa skriver:

Du skal ikke være bange for at virke pylret. Ring til sygehuset med det samme. De vil sikkert sige at du skal komme ind og blive podet for at se om der er en infektion.

Jeg havde selv brystbetændelse. Mit startede som sår på brystvorterne, og alle både sundhedsplejerske og vagtlæge slog det hen og sagde at det nok skulle hele.

Jeg endte så med først at komme ind på barselsgangen da infektionen var så alvorlig at de måtte indlægge mig og give penicilin i drop og så gik der alligevel 3 dage før de havde feberen under nogenlunde kontrol, jeg var indlagt en uge. Jeg fortrød at jeg ikke havde ringet til barselsgangen tidligere, men jeg ville jo heller ikke virke pylret.

Så bare RING!!!

Hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt.

jeg havde os sår i starten.. mine brystvorter blev helt suttet i stykker.. og det er os det venstre bryst der har været længst tid om at hele.. der havde jeg længe en lille rift med lidt betændelse i.. jeg har nu brugt suttebrikker i et par uger, og de er næsten helet nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Daisy

Få det checket om det er det. Jeg fik brystbetændelse, og det blev også slået hen til ikke at være alvorligt. Kan huske vi blev nødt til at svøbe min søn, så han var helt inmobil. Så holdt min mand ham til, mens jeg stortudende prøvede at give bryst ( Var MEGA slemt ) Endte med at der kom hul på brystet på størrelse af en femkrone, og det voksede ikke sammen før 9 måneder senere.....har nu et grimt ar under brystet suk.

Som de andre siger hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

9. juli 2010

quity

tb skriver:

min pige er 3 uger.. jeg tror da at mælken er løbet til nu.. men sikke dog nogle skrækhistorier  jeg kan ikke decideret mærke en knude og det er os som om at brystet bliver helt blødt når hun spiser af det.. det er bare meget ømt nogle gange..

Jeg vil også mene at du skal få det tjekket, men tror dog det er brystspændinger pga mælken...

Anmeld

9. juli 2010

tb

quity skriver:

Jeg vil også mene at du skal få det tjekket, men tror dog det er brystspændinger pga mælken...

det er rødt der hvor det gør ondt.. men feberen er faldet lidt, så mon ikke det er ved at løsne op igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.