Uge 30 (29+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

saxa

Tina2 skriver:

Vi har masser af plads både ude og inde :-) Eneste problem lige pt er den hofte:-( Har gået med en krykke i 2 dage nu  Hader det!!!!

Knækkede sammen på den 3 gange igår så den er helt skidt idag også  Men jeg håber det bli'r bedre snart, pt må jeg jo ha Thomas til at hjælpe med en masse, fordi jeg ikke kan gå alt for meget....

Ej det lyder bestemt ikke rart Øv øv.. Men du har vel en god mand, der er der for dig.. *smiler*

for det snart bliver bedre, sq ikke sjovt at gå og ha ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Moaaar <3

Tina2 skriver:

29+5

Dejlig mavsi <3

Anmeld

9. juli 2010

Susan1978

For satan en flot mave Tina - tænk 10 uger igen... Hold op det går stærkt.... Håber hoften snart blir god igen, men det er der vel ikke udsigter til er der?

Anmeld

9. juli 2010

Tina2

saxi skriver:

Ej det lyder bestemt ikke rart Øv øv.. Men du har vel en god mand, der er der for dig.. *smiler*

for det snart bliver bedre, sq ikke sjovt at gå og ha ondt..

Det har jeg bestemt, men vi har jo eget firma, så han kan jo heller ikke bare smide det hele for at gøre alt det herhjemme.....

Anmeld

9. juli 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

For satan en flot mave Tina - tænk 10 uger igen... Hold op det går stærkt.... Håber hoften snart blir god igen, men det er der vel ikke udsigter til er der?

Tak søde, puha jeg synes nu 10 uger igen er længe sådan som jeg humper rundt  Det er ikke til at holde ud....

Og næh, der er jo ikke rigtig noget at gøre mens jeg er gravid. Men jeg HÅBER så meget at det hjælper allerede indenfor den første uges tid efter fødslen, der har jeg jo de andre gange smidt 15 kg, så håber det kan hjælpe på det at få nogle af de kg af!!!! Gør det bestemt ikke bedre!

Men træls er det.... Og de eneste steder jeg kan sove er i min egen seng (og det ikke engang altid) og ellers på vores sofa. Den er så blød at den er svær at komme op af igen, men jeg sover fantastisk derpå! Så tankerne om turen til Falster bli'r desværre ikke i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.