Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
29+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op en fin rund mave
arhmen du er jo bare så lækker
Tina2 skriver: 29+5
Wauw sikke en mavse ;-) Den lille blir da vist ligeså stor som sine søskende ;-)
Arhmen kan jo kun sige det jeg plejer.. Lækker Mama...!! Og fiiin mavse Og tak for sidst forresten (har jeg vist ikke fået sagt) Vi må snart få arrangeret en dag mere til hygge.. Så må vi se hvad vi kan finde på
God Weekend
saxi skriver: Arhmen kan jo kun sige det jeg plejer.. Lækker Mama...!! Og fiiin mavse Og tak for sidst forresten (har jeg vist ikke fået sagt) Vi må snart få arrangeret en dag mere til hygge.. Så må vi se hvad vi kan finde på God Weekend
Tak, jamen jeg er klar:-) Og jeg lægger gerne hus til, hvis det er :-)
Tina2 skriver: Tak, jamen jeg er klar:-) Og jeg lægger gerne hus til, hvis det er :-)
Ej det kunne da også være rigtig hyggeligt..
saxi skriver: Ej det kunne da også være rigtig hyggeligt..
Vi har masser af plads både ude og inde :-) Eneste problem lige pt er den hofte:-( Har gået med en krykke i 2 dage nu Hader det!!!!
Knækkede sammen på den 3 gange igår så den er helt skidt idag også Men jeg håber det bli'r bedre snart, pt må jeg jo ha Thomas til at hjælpe med en masse, fordi jeg ikke kan gå alt for meget....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128