Far er bedst... Piv piv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Monica

Hej. Jeg synes at det er SÅ svært at Gustav tit vælger Lars frem for mig. :$:$Jeg føler mig som verdens mest elendige mor.... I dag hentede jeg ham i DP (NOget jeg aldrig gør, da jeg kommer senere hjem...) Og han smilede da, da han så mig, men kom ikke over... (I går da det var farmor der hentede, slap han ALT hvad han havde i hænderne og kravlede med lynes hast over til hende... ) Ikke at han ikke vil være hos mig, men han søger mest Lars... Buhhhh.. Er det bare mig der er lidt skør...??? Apropos farmor - Gustav ææææælsker hende bare- jeg er FULDSTÆNDIG luft når hun er der. Han havde sover hos dem en nat - og jeg glædede mig meget til at hente ham igen. Tog ham op efter han havde sovet, men han rakte bare ud efter farmor buhuuuuuuu....:'(:'( Tak fordi du læste med...(L) Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

ivfmarie

selvfølgelig er det svært - men nyd det dog! Tænk på hvor mange unger der døjer med seperationsangst, og er skrækslagne for fremmede.
Han skal nok komme til vise hvor meget han elsker dig! For han elsker dig - ingen tvivl om det.

Marie, der vist er så heldig at Malte deler sol og vind lige (med mindre farmor er her - så får hun nemlig det hele!)

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Øv hvor må det være hårdt... Men sådan er det så forskelligt nogen børn er mor-bajser og andre er far-bajser... Det er ikke dig der er noget galt med... sådan er det bare... Men din mand har sikkert hjulpet dig meget med at tage sig af Gustav da han var lille... og det kan godt være der for...

Betina1978

Anmeld

25. juni 2008

Monica

ivfmarie skriver:

selvfølgelig er det svært - men nyd det dog! Tænk på hvor mange unger der døjer med seperationsangst, og er skrækslagne for fremmede.
Han skal nok komme til vise hvor meget han elsker dig! For han elsker dig - ingen tvivl om det.

Marie, der vist er så heldig at Malte deler sol og vind lige (med mindre farmor er her - så får hun nemlig det hele!)

Ja, jeg ved jo godt at han æælsker mig, det gør børn jo....(L)

Anmeld

25. juni 2008

Monica

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Øv hvor må det være hårdt... Men sådan er det så forskelligt nogen børn er mor-bajser og andre er far-bajser... Det er ikke dig der er noget galt med... sådan er det bare... Men din mand har sikkert hjulpet dig meget med at tage sig af Gustav da han var lille... og det kan godt være der for...

Betina1978

Ja, Lars har hjulpet mig meget med Gustav. Da jeg kom hjem fra sygehuset var jeg helt til rotterne (Læs måske en let depression,) Jeg græd meget og synes at det var så synd for mig selv. Kunne ikke klare at Lars ikke ver hjemme... - Har tænkt på om jeg har "svigtet" ham...

Og nu er det Lars der henter og aflevere fra DP, og jeg kommer hjem lidt i fem...

Moni

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

hey monica...du skal da nyde det!

jeg tror han har fundet ud af at verden ikke kun handler om mor og ham...altså, hans horisont er blevet udvidet...

hvis nu det virkelig gælder....og han slår sig, mon så ikke han får brug for sin mor.

det er jo i nødens stund man skal vide hvem der virkelig er ens ven (L)

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Monica skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Betina1978

Ja, Lars har hjulpet mig meget med Gustav. Da jeg kom hjem fra sygehuset var jeg helt til rotterne (Læs måske en let depression,) Jeg græd meget og synes at det var så synd for mig selv. Kunne ikke klare at Lars ikke ver hjemme... - Har tænkt på om jeg har "svigtet" ham...

Og nu er det Lars der henter og aflevere fra DP, og jeg kommer hjem lidt i fem...

Moni

Nej du har ikke svigtet ham, det kan jeg garantere dig for... Det er bedre at du lod Lars hjælpe dig, end at forsøge at kæmpe med det selv... Han vil dog stadig være ved dig, for du er jo hans mor og han elsker dig...
Jeg har fået fortalt at dengang min bror var spæd tog min far sig af ham om natten fordi at det var ham der vågnede først... Det resulterede i at han skreg når min mor forsøgte at gøre noget for ham...
Min kærestes børn er også Far-bajser med stort F, på trods af at de er 18 og 21 år ringer de stadig til far når der er problemer...

Betina1978

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

ja jeg kender det 100%!!!

alexander er fars dreng og har altid været det!
og det der med at hvis han virkelig slår sig så vil han komme til mor.... nej du, ikke her. der smutter man lige hen til far hvis han er der. jeg kan KUN bruges hvis han ikke er der!
hold op jeg har også været ked af det, men på den anden side, jeg kan godt forstå det. dem der er mest sammen bliver som regel mest knyttede.
morten har haft alexander helt fra starten, og var også ham der hentede fra dp.
jeg har det fint med det nu:) heldigvis.
har lært at se at det er rart at han ikke hænger på mig hele tiden. det er da fantastisk at det ikke altid er mig der skal gøre dit og dat fordi barnet råber!!
og selvom han foretrækker far, så får man jo stadig musser og knuser, og jeg elsker dig(L)

så nyd det så godt du nu kan:D det er faktisk rart at andre kan ta over:)

knuser

Anmeld

26. juni 2008

birgittemarie

Ååh, jeg kan godt forstå dig! Her er det det samme bare med mormor... Når mormor er her, vil Nova Maria helst være hos hende uanset hvor meget jeg gør mig til :'((L) Nogle gange bliver jeg også rigtig ked af det og tænker, at det er fordi, jeg har for travlt, er for rastløs eller alt muligt andet dårligt, som hun ikke har lyst til at knytte sig til, men andre gange tænker jeg bare, at det selvfølgelig er rart, at hun tør knytte sig til andre og at der er en, som hun er lige så tryg ved som sine forældre... Og når mormor ikke er her, er jeg heldigvis god nok igen (L) Jeg er også helt sikker på, at Gustav elsker dig lige så højt som sin far, men bare vil have ham til de ting, han plejer at gøre med ham. Og du skal under ingen omstændigheder have dårlig samvittighed over din dep. i starten!! Som Betina skriver, gjorde du ham så meget bedre ved at lade din mand tage sig af ham, da du havde det sådan! Og hvor er det godt, at du har fået det godt igen... Knus fra Birgitte

Anmeld

26. juni 2008

Monica

Tak for alle jeres svar...(L)(L)

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.