termin i juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Hmm... begge dele... fik sårn nogle strøm ting i ryggen og ved mine fødder og så nåle i hånderne, meven og på fødderne.

Meeen tror nu ik det virker... men nu må vi se  Ku godt høre på hende at hun syntes jeg sku komme igen imorgen (hvis jeg altså ikke havde født) men det tror jeg alligevel ik lige jeg vil bruge penge på (koster 425 kr pr gang) SÅ utålmodig er jeg alligevel ik. Syntes bare jeg ville gi det alternative en chance inden jeg skal sættes igang med vedrop eller andre grimme ting

Det forstår jeg sagtens. Man kan lige så godt prøve det alternative inden det medicinske. Men jeg håber nu stadig - også for min egen skyld hihi.

Men jeg synes, det er ret vildt, at man kan mærke det i livmoderen, når hun stikker nåle i maven. Men altså - om ikke andet så modner det jo i hvert fald din krop, så du skulle få en nemmere fødsel(siger de kloge hoveder).

Pøj-pøj med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Det forstår jeg sagtens. Man kan lige så godt prøve det alternative inden det medicinske. Men jeg håber nu stadig - også for min egen skyld hihi.

Men jeg synes, det er ret vildt, at man kan mærke det i livmoderen, når hun stikker nåle i maven. Men altså - om ikke andet så modner det jo i hvert fald din krop, så du skulle få en nemmere fødsel(siger de kloge hoveder).

Pøj-pøj med det  

Må squ nok desværre skuffe dig søde Camilla  Ingen baby endnu, og ingen tegn på at hun har tænkt sig at komme idag.

Men ja - måske man kan håbe på at det modner - så kan det da være jordemoderen kan komem til at løsne hinder når hun skal forsøge på mandag. Hun fortalte også at man på nogle sygehus bruger det op til en igangsættelse - altså til at modne livmoderhals og mund

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Anne85 skriver:

Må squ nok desværre skuffe dig søde Camilla  Ingen baby endnu, og ingen tegn på at hun har tænkt sig at komme idag.

Men ja - måske man kan håbe på at det modner - så kan det da være jordemoderen kan komem til at løsne hinder når hun skal forsøge på mandag. Hun fortalte også at man på nogle sygehus bruger det op til en igangsættelse - altså til at modne livmoderhals og mund

Nu tager jeg snart til kolding og gnider Aslan lidt op af dig.. Det må da sætte noget i gang....

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Det var dog utroligt!  Jeg har dog ikke mistet håbet for dig endnu

- og så lige en MASSE vestøv

Hende, min bekendte, der fik det udført, gik også først igang dagen efter. 

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Sker der snart noget? Kan se, at du ikke har været på i lidt tid

Anmeld

10. juli 2010

Corn

ct skriver:

Sker der snart noget? Kan se, at du ikke har været på i lidt tid

Jeg tænkte det også... Hun har ikke svaret på, om jeg skal komme ned og gnide baby op af hende....

ANNE............... HVOR ER DU???

håber på det bedste

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

Macaab skriver:

Jeg tænkte det også... Hun har ikke svaret på, om jeg skal komme ned og gnide baby op af hende....

ANNE............... HVOR ER DU???

håber på det bedste

Det gør jeg også  Det kan være al min ve-støv, der lige gav akupunkturen lidt ekstra virkning  

Jamen altså, hvad skulle hun dog næsten ellers lave!?

Anmeld

10. juli 2010

Anne85

Ha ha.... dejligt at I holder øje med mig... men nej der sker ik en dyt... så det akupunktur var penge ud af vinduet  Har såmænd bare været på barselsvisit ved Sidsel (sbs78)

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Ha ha.... dejligt at I holder øje med mig... men nej der sker ik en dyt... så det akupunktur var penge ud af vinduet  Har såmænd bare været på barselsvisit ved Sidsel (sbs78)

Det er da lidt skuffende at høre. Jeg var ellers overbevist, om at nu var det nu! 

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Anne85 skriver:

Jeg er også skuffet... Jeg havde næsten veer på dine vegne, fordi det måtte være nu... Så kommer jeg forbi med Aslan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.