termin i juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

lucas<3

ct skriver:

Jeg har termin d. 30. juli, men har bestilt tid til igangsættelse med elektro-akupunktur her på torsdag. Det bliver spændende at se, om det sætter skub i noget

kan man godt det..? det viste jeg ikke man kunne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

CamillaT89

M. Randa skriver:

Hvad pokker er det for noget ? Det har jeg ikke hørt om før

Det er vist bare alm. akupunktur, hvor de så gradvist tilfører en lille smule strøm. Jeg ANER ikke om det virker, men synes, det er forsøget værd efterhånden

Anmeld

9. juli 2010

CamillaT89

luppe-laban skriver:

kan man godt det..? det viste jeg ikke man kunne..

Jeg ved heller ikke, om det virker. Han sagde, det godt kunne være, der skulle et par gange til. Jeg vil nu kun betale for den ene gang - det koster alligevel 375

Anmeld

9. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Jeg ved heller ikke, om det virker. Han sagde, det godt kunne være, der skulle et par gange til. Jeg vil nu kun betale for den ene gang - det koster alligevel 375

Ej hvor skal du ha det??? Jeg vil os jeg vil os

Anmeld

9. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Puuh, der er nok lige langt nok fra dig af. Det er her i Odense.

Men jeg er da sikker på, der også er en i nærheden af dig. Jeg ved det ikke, men tror da, det er noget alle akupunktører udfører, så du kan jo altid ringe ind og spørge

Anmeld

9. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Men det er ham her, der udfører det.

Der står ikke noget om elektro-akupunktur, det er bare en af mine bekendte, der blev sat igang hos ham med strøm i nålene - hun gik i fødsel dagen efter

http://www.kliniksandholdt.dk/

Anmeld

9. juli 2010

lucas<3

ct skriver:

okay.. lyder spændene

Anmeld

9. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Men det er ham her, der udfører det.

Der står ikke noget om elektro-akupunktur, det er bare en af mine bekendte, der blev sat igang hos ham med strøm i nålene - hun gik i fødsel dagen efter

http://www.kliniksandholdt.dk/

Så gjorde jeg det squ  Efter at have læst dit indlæg tænkte jeg at jeg ville prøve at google akupunktur i Kolding... faldt her over en hjemmeside og skrev for sjov til hende om hun havde erfaring med akupunktur til at sætte fødslen igang. Hun svarede hurtigt tilbage at det havde hun. Så tænkte jeg - jeg prøver squ at høre om ik hun har en tid idag (temmelig optimistisk for der var kl 16) men hun skrev squ tilbage at jeg lige ku prøve at ringe og så ku vi sikkert finde ud af noget.

Så her i aften har jeg været til akupunktur ved den sødeste akupunktør. Det var simpelthen så sjov en oplevelse. Jeg skal ærligt indrømme at jeg normalt ikke er til alt det alternative halløj - men det var fandme en oplevelse! Fx satte hun en nål i mit maveskind - og når hun hev lidt op og ned i den kunne jeg seriøst mærke at det trak i min livmoderhals.

Lillepigen gik HELT amok i mavend derinde imens. maven hoppede og dansede konstant. Så et eller andet gjorde hun ihvertfald rigtigt! Nå men her efterfølgende har jeg haft rigtig mange plukveer (men det har jeg jo altid) og det niver lidt forneden (men det gør det squ også flere gange om dagen). har absolut ingen forventning til at det skulle sætte gang i noget - men prøves sku det

Anmeld

9. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Så gjorde jeg det squ  Efter at have læst dit indlæg tænkte jeg at jeg ville prøve at google akupunktur i Kolding... faldt her over en hjemmeside og skrev for sjov til hende om hun havde erfaring med akupunktur til at sætte fødslen igang. Hun svarede hurtigt tilbage at det havde hun. Så tænkte jeg - jeg prøver squ at høre om ik hun har en tid idag (temmelig optimistisk for der var kl 16) men hun skrev squ tilbage at jeg lige ku prøve at ringe og så ku vi sikkert finde ud af noget.

Så her i aften har jeg været til akupunktur ved den sødeste akupunktør. Det var simpelthen så sjov en oplevelse. Jeg skal ærligt indrømme at jeg normalt ikke er til alt det alternative halløj - men det var fandme en oplevelse! Fx satte hun en nål i mit maveskind - og når hun hev lidt op og ned i den kunne jeg seriøst mærke at det trak i min livmoderhals.

Lillepigen gik HELT amok i mavend derinde imens. maven hoppede og dansede konstant. Så et eller andet gjorde hun ihvertfald rigtigt! Nå men her efterfølgende har jeg haft rigtig mange plukveer (men det har jeg jo altid) og det niver lidt forneden (men det gør det squ også flere gange om dagen). har absolut ingen forventning til at det skulle sætte gang i noget - men prøves sku det

Nej, hvor spændende! Så håber jeg, at det går igang her til aften eller i nat  

Var det så også med strøm? - Du må endelig opdatere herinde, hvis der sker mere. Man bliver vel nysgerrig

Anmeld

9. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Nej, hvor spændende! Så håber jeg, at det går igang her til aften eller i nat  

Var det så også med strøm? - Du må endelig opdatere herinde, hvis der sker mere. Man bliver vel nysgerrig

Hmm... begge dele... fik sårn nogle strøm ting i ryggen og ved mine fødder og så nåle i hånderne, meven og på fødderne.

Meeen tror nu ik det virker... men nu må vi se  Ku godt høre på hende at hun syntes jeg sku komme igen imorgen (hvis jeg altså ikke havde født) men det tror jeg alligevel ik lige jeg vil bruge penge på (koster 425 kr pr gang) SÅ utålmodig er jeg alligevel ik. Syntes bare jeg ville gi det alternative en chance inden jeg skal sættes igang med vedrop eller andre grimme ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.