ct skriver:
Men det er ham her, der udfører det.
Der står ikke noget om elektro-akupunktur, det er bare en af mine bekendte, der blev sat igang hos ham med strøm i nålene - hun gik i fødsel dagen efter 
http://www.kliniksandholdt.dk/
Så gjorde jeg det squ
Efter at have læst dit indlæg tænkte jeg at jeg ville prøve at google akupunktur i Kolding... faldt her over en hjemmeside og skrev for sjov til hende om hun havde erfaring med akupunktur til at sætte fødslen igang. Hun svarede hurtigt tilbage at det havde hun. Så tænkte jeg - jeg prøver squ at høre om ik hun har en tid idag (temmelig optimistisk for der var kl 16) men hun skrev squ tilbage at jeg lige ku prøve at ringe og så ku vi sikkert finde ud af noget.
Så her i aften har jeg været til akupunktur ved den sødeste akupunktør. Det var simpelthen så sjov en oplevelse. Jeg skal ærligt indrømme at jeg normalt ikke er til alt det alternative halløj - men det var fandme en oplevelse! Fx satte hun en nål i mit maveskind - og når hun hev lidt op og ned i den kunne jeg seriøst mærke at det trak i min livmoderhals.
Lillepigen gik HELT amok i mavend derinde imens. maven hoppede og dansede konstant. Så et eller andet gjorde hun ihvertfald rigtigt! Nå men her efterfølgende har jeg haft rigtig mange plukveer (men det har jeg jo altid) og det niver lidt forneden (men det gør det squ også flere gange om dagen). har absolut ingen forventning til at det skulle sætte gang i noget - men prøves sku det 
Anmeld