Opdatering på sygt barn med stiv nakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Ina33

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Jeg var indlagt med min datter for et par mdr siden med nakkestivhed, hvor de selvf. var obs på Meningithis.

Hvilket det heldigvis ikke var. De har stadig ikke fundet ud af hvad det var. Men de mistænkte en halsbetændelse da det kan give hævede lymfekirtler i nakken. Nu har jeg ikke læst tideligere indlæg. Men spiser han som han skal?? Eller kunne du have en mistanke til en halsbetændelse??

God bedring med ham

Knus

Hejsa

Det var vel nok dejligt at læse. Han HAR halsbetændelse (streptokokker), og får penicillin. Det må da helt sikkert være det der giver ham nakkestivheden så....

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Enayia

Loppe skriver:

Ja vi klarede natten

Her til morgen er han bestemt mere frisk. Temperaturen er endelig faldet, og han har spist og drukket. Hans nakkestivhed er der stadig, men det må simpelthen være noget andet? Han virker i hvert fald ikke sådan rigtig meget syg mere. Man kan fint komme i kontakt med ham, og han spiser og drikker som sagt.

Åh godt at høre! Fortsat god bedring!

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Så er det jo højst sandsynligt det hævede kirtler der gør det.

Men der er ikke noget værre end at se sin barn lide. Milla-Victoria var så slemt påvirket at hun ikke kunne rejse sig, og lå bare helt stiv og skreg af smerte Det var forfærdeligt

Knus

Ja, men det var nemlig også sådan at han konstant klagede over smerterne...  Han skreg ikke, men han peb rigtig meget....

Godt din lille pige blev frisk igen.

Anmeld

12. juli 2010

Mutti2

Loppe skriver:

Hejsa

Det var vel nok dejligt at læse. Han HAR halsbetændelse (streptokokker), og får penicillin. Det må da helt sikkert være det der giver ham nakkestivheden så....

Louise

Det er da en lettelse at høre Hvordan går det med ham nu??

Knus

Anmeld

12. juli 2010

Ina33

Det er da en lettelse at høre Hvordan går det med ham nu??

Knus

Han er frisk som en havørn.....  Ja faktisk spurter han rundt i hele huset netop nu kl.22.15...  Meeennn han har også lige fået det sidste penicillin i dag...

Anmeld

12. juli 2010

Mutti2

Loppe skriver:

Han er frisk som en havørn.....  Ja faktisk spurter han rundt i hele huset netop nu kl.22.15...  Meeennn han har også lige fået det sidste penicillin i dag...

Hvor er det godt at høre. Ja så er han vist ved at være helt ovenpå igen

Det er sjovt hvor de finder energien fra, så sent, men også de dage hvor de er syge Ville Så meget ønske at jeg kunne det samme

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.