Opdatering på sygt barn med stiv nakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Ina33

Ja vi klarede natten

Her til morgen er han bestemt mere frisk. Temperaturen er endelig faldet, og han har spist og drukket. Hans nakkestivhed er der stadig, men det må simpelthen være noget andet? Han virker i hvert fald ikke sådan rigtig meget syg mere. Man kan fint komme i kontakt med ham, og han spiser og drikker som sagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Loppe skriver:

Ja vi klarede natten

Her til morgen er han bestemt mere frisk. Temperaturen er endelig faldet, og han har spist og drukket. Hans nakkestivhed er der stadig, men det må simpelthen være noget andet? Han virker i hvert fald ikke sådan rigtig meget syg mere. Man kan fint komme i kontakt med ham, og han spiser og drikker som sagt.

Det var dejlig at høre...

Anmeld

9. juli 2010

Halbschön

Loppe skriver:

Ja vi klarede natten

Det var super godt at høre ;-)

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

fantastisk så er han på rette køl igen  Han burde være "mere" syg, hvis det er meningitis... men ring da til egen læge i dag, hvis det fortsætter.

Anmeld

9. juli 2010

michella88

Kiropraktor!!!! Den nakkestivhed er et meget stort tegn på at der er noget der sidder i klemme, og der er en kiropraktor altså guld værd. Vi har selv fået 4 behandlinger på vores lille datter, men hendes var også ekstremt slemt.

Kh Michella

Anmeld

9. juli 2010

LotteN

Dejligt at høre han er kommet over natten og søvnen har hjulpet ham... Håber så det med nakken ikke er så slemt. ellers må I da forbi en kiropraktor, som lige kan løsne det lidt op

Anmeld

9. juli 2010

<3

Loppe skriver:

Ja vi klarede natten

Godt Feber kan godt give muskelsmerter så det er nok det

Pyyh dejlig updatering

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

Loppe skriver:

Ja vi klarede natten

Hejsa

Jeg var indlagt med min datter for et par mdr siden med nakkestivhed, hvor de selvf. var obs på Meningithis.

Hvilket det heldigvis ikke var. De har stadig ikke fundet ud af hvad det var. Men de mistænkte en halsbetændelse da det kan give hævede lymfekirtler i nakken. Nu har jeg ikke læst tideligere indlæg. Men spiser han som han skal?? Eller kunne du have en mistanke til en halsbetændelse??

God bedring med ham

Knus

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Jeg var indlagt med min datter for et par mdr siden med nakkestivhed, hvor de selvf. var obs på Meningithis.

Hvilket det heldigvis ikke var. De har stadig ikke fundet ud af hvad det var. Men de mistænkte en halsbetændelse da det kan give hævede lymfekirtler i nakken. Nu har jeg ikke læst tideligere indlæg. Men spiser han som han skal?? Eller kunne du have en mistanke til en halsbetændelse??

God bedring med ham

Knus

Lige præcis han har streptokokker i halsen

Anmeld

9. juli 2010

Mutti2

Tanja78 skriver:

Lige præcis han har streptokokker i halsen

Så er det jo højst sandsynligt det hævede kirtler der gør det.

Men der er ikke noget værre end at se sin barn lide. Milla-Victoria var så slemt påvirket at hun ikke kunne rejse sig, og lå bare helt stiv og skreg af smerte Det var forfærdeligt

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.