Update fra thailand. (laaaaaaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

..

Hvor er jeg bare glad for at høre fra dig, din familie og du har fyldt rigtigt meget i mine tanker, har levende kunnet sætte mig ind i din situation.

Er simpelthen så glad for at høre I er på vej hjem igen. Kan næsten ikke holde ud at læse passagen om slangen ned i Nanas hals - godt du stoppede dem, hvor frygteligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Helle30

Hej søde Mette!

Tak for updaten. Sikke en omgang, I dér har været igennem. Jeg sidder med ansigtet fuld af tårer og en stor klump i halsen, og selvom jeg slet ikke kan sætte mig helt ind i, hvad det er, I har gået igennem, så synes jeg godt, jeg kan bruge din beretning som et kærkomment los i røven.

Hvad betyder alt dét, vi ynder at gå og brokke os over og være utilfredse med? Absolut ingenting. Dét eneste der i virkeligheden betyder noget er, at dem omkring os som vi elsker, har det godt, og at vi selv har det godt. Tak for den øjenåbner.

Jeg ønsker jer en rolig tid fri for sygdom og sender mine varmeste krammere.

Hvor er det iøvrigt fedt at læse, at du sagde fra overfor personalet på hospitalet, da du fik nok af deres metoder. - At du selv tog initiativ til at få en anden læge ind over. Det havde ikke alle haft mod til. Du er bare en supermom!

- Helle

Anmeld

9. juli 2010

Siber

Åh kære Mette,

Føj for en oplevelse. Puha sidder helt og græder nu.

Godt I har det godt, og passer så godt på hinanden.

Velkommen hjem igen

og en kæmpe krammer og ønske om godt heldbred fra nu af

Knus Siber

Anmeld

9. juli 2010

birgittemarie

Nej men Tut dog.

Hvor er jeg glad for at høre, at I snart er hjemme igen. Det er de mest fuldstændigt mareridtsagtige oplevelser, jeg længe har hørt. Hold op, hvor var det stærkt, at du var i stand til at sige fra over for sygeplejerskerne med slangen!! Jeg er bange for, at min autoritetstro ville have forhindret mig i at gøre noget. Damn, hvor var det godt gjort.

Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, hvor forfærdeligt du havde det, da du troede Noah ikke ville klare det.

Kæmpe, kæmpe knus og velkommen hjem til jer alle 4.

Birgitte

Anmeld

10. juli 2010

Monica

Hold da op... Jeg hyler også nu... For faen, hvor jeg bare føler med jer!!!

Moni

Anmeld

10. juli 2010

Millebasse

Puha, sikke en grum oplevelse! Godt at du sagde fra!

Håber i snart slipper for mere sygdom..

Camilla

Anmeld

11. juli 2010

Marco2

Hva så Tutski, er I kommet helskindet hjem og ikke mere der er ramlet ned over Jer?

Anmeld

12. juli 2010

linemus

For fa'n Tut. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor frygtelige oplevelser I har været igennem med de to nu. Det virker bare slet ikke fair. Må også tude over din beretning med Nana. Puha...

Håber I er hjemme igen i trygge omgivelser og alt bare går fremad nu Det fortjener I alle sammen.

De kærligste tanker Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.