Molo stjerne overalls str. 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.327 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

LISBETH:-)

Flotte overalls str. 68 - men store i det.

De er brugt 2 gange så de er helt som nye.

Sælges til 200 inkl porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Maria.

billede?

Anmeld

8. juli 2010

Maria. skriver:

billede?

Hi hi ja det var måske en god ide.

Det skulle gerne være der nu

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Hvor er de fede...men lidt dyre

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus skriver:

Hvor er de fede...men lidt dyre

Ja, men de kostede også omkring 400 kr fra nye af :-( Og min mand synes de er alt for meget til drenge, så han synes ikke vi skal gemme dem.

Hvad str. bruger Runa nu?

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja, men de kostede også omkring 400 kr fra nye af :-( Og min mand synes de er alt for meget til drenge, så han synes ikke vi skal gemme dem.

Hvad str. bruger Runa nu?

Uhh jeg kan desværre lige se Runa i dem...suuuk Molo er bare så dyrt.Hun er stadig en størrelse 56 for hun er jo ikke så lang...det er mere i omkredsen hun fylder, hehe

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus skriver:

Uhh jeg kan desværre lige se Runa i dem...suuuk Molo er bare så dyrt.Hun er stadig en størrelse 56 for hun er jo ikke så lang...det er mere i omkredsen hun fylder, hehe

Jamen 56 så har jeg da nok nogen ting du kan arve. Elina bruger nemlig 62/68 nu. Jeg må lige kigge i gemmerne. Jeg har allerede en hel kasse med sko og div andet tøj i lidt større størrelser stående til dig. Jeg kan lige sende dig en pb en af de nærmeste dage - hvis du altså stadig er interesseret i at arve mod betaling af porto :-)

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jamen 56 så har jeg da nok nogen ting du kan arve. Elina bruger nemlig 62/68 nu. Jeg må lige kigge i gemmerne. Jeg har allerede en hel kasse med sko og div andet tøj i lidt større størrelser stående til dig. Jeg kan lige sende dig en pb en af de nærmeste dage - hvis du altså stadig er interesseret i at arve mod betaling af porto :-)

Jada hvor skønt, tak Er hun allerede en størrelse 62/68????Hvor stor er hun da og hvad er der nyt om hendes finger? Runa skal jo undersøges på mandag.

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus skriver:

Jada hvor skønt, tak Er hun allerede en størrelse 62/68????Hvor stor er hun da og hvad er der nyt om hendes finger? Runa skal jo undersøges på mandag.

Til 5 ugers undersøgelsen vejede hun 5,1 kg og var 59 cm - men hun er vokset en del siden. Hun spiser også konstant, og er en rigtig basse,

Det er venstre lilletå der er 2 af. Og vi ved intet før 10.september hvor vi skal ind på riget

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Til 5 ugers undersøgelsen vejede hun 5,1 kg og var 59 cm - men hun er vokset en del siden. Hun spiser også konstant, og er en rigtig basse,

Det er venstre lilletå der er 2 af. Og vi ved intet før 10.september hvor vi skal ind på riget

Nå ja  Jeg er altså så spændt på mandag!

Så er hun også 4 cm længere end Runa....men vejer det samme  

.....ihh vil helt vildt gerne have de bukser, men har ikke budget til tøjkøb før børnepengene kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.