og det startede i nat:
Johanna vågnede kl. 3 skrig skrig, jeg overgav mig lagde mig ind i vores gæste værelse med hende, tror i ungen ville sove, næ nej, der blev hevet i næse, øre, prikket, nevet, slået, kravlet osv. tilsidst blev jeg så træt efter 2 timer tror jeg, at jeg snørrede hende ind i hendes dyne, og holdt om hende helt tæt, også faldt vi i søvn. Vågnede kl. 7.00, hun var møj sur, vi skulle i vs, det gik fint med at aflevere, og jeg hentede kl. 11.30 og hun havde haft en god dag.
Hjem i barnevogn, og hun faldt i søvn, men sov desværre kun 1 time, og var møj sur igen. Jeg forsøgte at få hende til at sove igen, men gav op. og jeg var bare så træt selv!
Lige før vi skulle cykle efter Alma, havde hun fundet en vandpyt i et dæksel, og jeg nåede ikke at stoppe hende, så hun sad der vel tilfreds og plaskede med vand. Ind og skifte, og bang så svigtede hendes arme i kravlestilling, så hun knalede hovedet ned i fliserne, så nu er der bule i læben, og en lille flænge! Lille pus!
Nu har jeg lagt hende ud og sove, og hun sover.
Er alene i aften, så nu skal der bare ikke ske flere ting, og jeg vil tidligt i seng, er møj træt!
Knus Siber, der forhåbentlig kan tage sig en slapper i morgen, Johanna skal sove i vs
Anmeld