sikke en møj dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Siber

og det startede i nat:

Johanna vågnede kl. 3 skrig skrig, jeg overgav mig lagde mig ind i vores gæste værelse med hende, tror i ungen ville sove, næ nej, der blev hevet i næse, øre, prikket, nevet, slået, kravlet osv. tilsidst blev jeg så træt efter 2 timer tror jeg, at jeg snørrede hende ind i hendes dyne, og holdt om hende helt tæt, også faldt vi i søvn. Vågnede kl. 7.00, hun var møj sur, vi skulle i vs, det gik fint med at aflevere, og jeg hentede kl. 11.30 og hun havde haft en god dag.
Hjem i barnevogn, og hun faldt i søvn, men sov desværre kun 1 time, og var møj sur igen. Jeg forsøgte at få hende til at sove igen, men gav op. og jeg var bare så træt selv!
Lige før vi skulle cykle efter Alma, havde hun fundet en vandpyt i et dæksel, og jeg nåede ikke at stoppe hende, så hun sad der vel tilfreds og plaskede med vand. Ind og skifte, og bang så svigtede hendes arme i kravlestilling, så hun knalede hovedet ned i fliserne, så nu er der bule i læben, og en lille flænge! Lille pus!
Nu har jeg lagt hende ud og sove, og hun sover.
Er alene i aften, så nu skal der bare ikke ske flere ting, og jeg vil tidligt i seng, er møj træt!

Knus Siber, der forhåbentlig kan tage sig en slapper i morgen, Johanna skal sove i vs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Tikki

eejj for en lortedag øv :@ skrækkeligt ikke at få sin søvn, så er overskuddet bare ikke stort og så synes jeg der sker så mange uheldige ting også. Heldigvis er der en dag i morgen igen, så vi håber på en meget bedre dag der ;)

Anmeld

25. juni 2008

Siber

Jeanette skriver:

eejj for en lortedag øv :@ skrækkeligt ikke at få sin søvn, så er overskuddet bare ikke stort og så synes jeg der sker så mange uheldige ting også. Heldigvis er der en dag i morgen igen, så vi håber på en meget bedre dag der ;)

ja søde ven, det kender du jo alt til! det med ikke at få sin natte søvn!

Hvordan gik det i nat?

Knus

Anmeld

25. juni 2008

linemus

Øv sikke en sur dag. Jeg håber, du får en god aften, for det er da lige til at slå pusten ud af en, og så oveni købet når du er alene med ungerne. Det er bare med at få dem puttet, så du kan slappe af ;)

Bare vent - imorgen bliver meget bedre :)

Knus Line

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

hvor er det bare snyd og træls at man ikke kan pille sådan en dag væk og ud af kalenderen!

når først tingene er kommet i skred, så er det bare lige som om det fortsætter...jeg håber du får lidt mere søvn i nat!

stort knus

ps/ var det meget voldsom med den læbe?
og hvorfor er det i grunden altid munden og læben det går ud over?

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

æv bæv...
Men så er der sikkert ikke noget tuderi fr adin side i morgen når Johanna skl i vs... det blir bare "farvel, farvel" og så skal mor på hovedet i seng!! ;)

Håber der bliver ro hele natten.

Marie

Anmeld

25. juni 2008

Tikki

Siber skriver:

Jeanette skriver:

ja søde ven, det kender du jo alt til! det med ikke at få sin natte søvn!

Hvordan gik det i nat?

Knus

Det gik faktisk ok - vi ændrede lidt strategi med at åbne døren på vid gab og blive hos hende, da vi lagde hende. Så hun sov fra 20.00 til 3.00, hvor hun lige vågnede kort - ca. 10 min og sov videre til kl. 6.00. Så det var egentligt en god nat - vi prøver det samme i dag, så må vi som det virker igen eller om vi bare var heldige;) Det er jo manden, der er på i disse dage, da jeg skal slappe af jo pga. moderkagebiopsien :P;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.