advarsel: tag ALDRIG jeres bebser med ud at kigge på undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Loggidut

lær af min fejl....gør det aldrig...

jeg har lige været inde og kigge på pat-kraner! af den stropløse model...og ekspedienten forslog jeg lod tif stå uden for gardinet mens jeg prøvede den...fair nok...det går nok tænkte jeg, og rigtig pædagogist, da jeg ruller gardinet for, så hiver jeg lige gardinet til side igen og siger bøøøøh...mest for ungen skulle vide jeg bare lige gemte mig, så hun ikke behøvede at hyle!
jeg kommer så af trøjen, og min egen kran...og vender mig om, og i det samme hiver ungen fandme gardinet til side og griner...med hendes...skal vi lege bøøøh -leg...:$

aj hvor var jeg bare pinlig...og jeg kunne jo ikke så godt begynde at flytte på klapvognen med bare patter...vel...så alt i mens jeg forsøgte at holde gardinet med det ene knæ...kæmpede jeg med ikke at blive kvalt i den her stropløse ting...

tror i lige jeg var hamrende flov????

dahm, skide unge!8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Tikki

ha ha ha ha ha 8D8D8D hvor godt..ha ha ha Jeg får lige nogle vilde billeder på nethinden 8D8D

Anmeld

25. juni 2008

linemus

Ha ha ha, tak for et godt grin. Hun er da ikke helt uden humor, hende Tif :D :D :D

Anmeld

25. juni 2008

Monica

DET er bare en god historie...

Anmeld

25. juni 2008

bette

haha må simpelthen have set sååååå komisk ud.. haha kunne lige se det for mig... frække bebs altså

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

*LOL*

Jeg ser det levende for mig! Det har været festligt!

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

feeeeeeeeedt!!!!!!

kan du blive flov??!!! feeeeeeeedt:)):)):)):)):)):)) kanon humor den unge har(L)(L)(L)(L)

fandt du en pat-kran der passede så??? eller skal vi sige en med noget hejs i?

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

LÅÅÅÅÅL loggi Jeg har helt tårer i øjenene:)) Tror du de har kamera i butikken???

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

ajjjjjj Hyner for satan...det må du ikke sige 8(

shit så langt tænkte jeg slet ikke...ha ha ha

ja kalaha...jeg fandt en, men nøj hvor bliver de kedelige når det skal være sådan en som sidder selv, og holder det hele på plads...til gengæld var butikken enormt billig

jeg sidder her med en kvittering på 359 kroner...

og jeg fik
en selvsiddende patkran, glat og kedelig, i hudfarve
trusser dertil, lidt mere tjekket
2 par selvsiddende strømper, med blondekant
og et strømpebånd

er det ikke vildt...jeg vil fandme noget mere ud i de butikker...dog uden unge!

Anmeld

25. juni 2008

Kaufie

Loggi - havd var det lige for en butik - det lyder da vildt billigt...... Og sig lige til næste gang du skal ud at shoppe med Tif - det vil jeg ikke gå glip af... Mette, der selv skal have nye ikke-amme-BH'er i en str, der passer de "nye" boobs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.