Hjælp til navn til Lillepigen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Lunae

Personligt er jeg også ret vild med Aya Sofie. Jeg tror vi er gået lidt bort fra Andrea, fordi alle min kærestes venner siger det er et drengenavn Camille synes jeg også er mega sødt, men synes det minder mig om en stille, genert pige, og det virker ikke rigtig som om, at det er sådan en pige jeg har i maven! Jeg tror hun er en fræk Frida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

BabyMus

Jeg har stemt på Aya Sofie! Synes det er fantastisk sødt, og to navne synes jeg er helt fint. Bare min mening. Håber I finder det perfekte navn til hende. (:

Anmeld

22. juli 2010

Lou87

Lunae skriver:

Så nærmer tiden sig med hastige skridt og vil derfor rigtig gerne have jeres hjælp igen! Vi er nu kommet ned til 4 mulige navne til den lille ny! Men hvad synes i er pænest?

Mine tanker går også på:

Camille - er bange for at det bliver til Camilla

Aya Sofie - ved ikke rigtig hvad jeg synes om dobbeltnavne. Synes det er svært om der skal være bindestreg, ud i et eller to ord

Andrea - bliver til Andreas i ejeform

Frida - hendes efternavn starter også med F

Okay, kan godt høre at jeg har ret mange kriterier! Det er temmelig svært!

Håber I kan hjælpe mig

Har stemt Camille... Sys det er super fint

Derefter hælder jeg til Aya, men uden Sofie... Synes Aya er super flot men er bare ikk til dobbelt navne jeg selv.

Håber du finder det perfekte navn til lillepigen - det altid svært

Anmeld

19. august 2010

Lunae

Så er det en uge tilbage til termin og herhjemme er vi stadig ikke blevet klogere i forhold til navn, så kom gerne med flere forslag eller stem på de fire navne, som vi indtil nu kan blive enige om

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

Lunae skriver:

Så er det en uge tilbage til termin og herhjemme er vi stadig ikke blevet klogere i forhold til navn, så kom gerne med flere forslag eller stem på de fire navne, som vi indtil nu kan blive enige om

jeg har stemt Andrea, synes det passer bedst med efternavnet og så er det pænest Trykket ligger jo anderledes end hvis det er Andreas, så tror ikke det vil blive misforstået af nogle

Anmeld

19. august 2010

Lunae

linselouise skriver:

jeg har stemt Andrea, synes det passer bedst med efternavnet og så er det pænest Trykket ligger jo anderledes end hvis det er Andreas, så tror ikke det vil blive misforstået af nogle

Faktisk er jeg den seneste tid også blevet ret glad for navnet Andrea! Det er ikke mærkeligt, men der er heller ikke en milliard der hedder det! Tak fordi du gad stemme

Anmeld

19. august 2010

Sabrina2014

Hvad med Mira? Synes det ville være sødt til efternavnet

Anmeld

19. august 2010

>>Carina<<

Syns Aya Sofie er super fedt

Anmeld

19. august 2010

Lunae

SabrinaL skriver:

Hvad med Mira? Synes det ville være sødt til efternavnet

Mira er faktisk ret sødt, men jeg har faktisk et kriterie navnet skal være min. 5 bogstaver! Jeg kan bedst lide lange navne! Også derfor, at det ikke kun bliver aya! Men tusind tak for forslag!

Anmeld

19. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er stadig på Camille, det er et skønt skønt navn, og synes bestemt ikke at det er et navn til en stille og genert pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.