Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Amso skriver: Når hun først kommer ud, skal i nok blive afklaret med hvad der passer bedst til hende. Man behøves ikke at finde på navnet inden hun er født, i har masser af tid
Når hun først kommer ud, skal i nok blive afklaret med hvad der passer bedst til hende. Man behøves ikke at finde på navnet inden hun er født, i har masser af tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har stemt Frida
Loa skriver: Har stemt Frida
Ditto
Har stemt FRIDA!!!!!!!! Elsker det navn, vi kalder vores yngste det som kælenavn
Lunae skriver: Jeg tror sgu, at jeg har besluttet mig for at lade kæresten få det sidste ord :-) men stem gerne stadig!
Jeg tror sgu, at jeg har besluttet mig for at lade kæresten få det sidste ord :-) men stem gerne stadig!
Hvad synes kæresten hun skal hedde?
Lunae skriver: Han har ikke taget den endelige beslutning endnu, men jeg kan fornemme, at han er mest til Frida for tiden!
Han har ikke taget den endelige beslutning endnu, men jeg kan fornemme, at han er mest til Frida for tiden!
Det er et super sødt navn søde!! Glæder mig til at se lillepigen!
Jeg har stemt Frida, jeg synes det er sådan et flot navn også er det solidt...
Malene & Gry(5mrd)
Ok, det er også er godt navn og det passer godt med resten.Men synes nu de alle sammen er gode.
Hvis ikke Frida, så synes jeg nok Aya Sofie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128