Hjælp til navn til Lillepigen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Lunae

Amso skriver:

Når hun først kommer ud, skal i nok blive afklaret med hvad der passer bedst til hende. Man behøves ikke at finde på navnet inden hun er født, i har masser af tid

Ja det er sikkert rigtigt, men jeg har bare brug for at blive en lille smule mere afklaret! Nogle gange ser man sig blindt på et navn og pludselig lyder det helt forkert! Det er rart at høre, hvad andre tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Loa

Har stemt Frida

Anmeld

8. juli 2010

AnneBJ

Loa skriver:

Har stemt Frida

Ditto

Anmeld

22. juli 2010

Lunae

Jeg tror sgu, at jeg har besluttet mig for at lade kæresten få det sidste ord :-) men stem gerne stadig!

Anmeld

22. juli 2010

D.B.L

Har stemt FRIDA!!!!!!!! Elsker det navn, vi kalder vores yngste det som kælenavn

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Jeg tror sgu, at jeg har besluttet mig for at lade kæresten få det sidste ord :-) men stem gerne stadig!

Hvad synes kæresten hun skal hedde?

Anmeld

22. juli 2010

Lunae

Han har ikke taget den endelige beslutning endnu, men jeg kan fornemme, at han er mest til Frida for tiden!

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Lunae skriver:

Han har ikke taget den endelige beslutning endnu, men jeg kan fornemme, at han er mest til Frida for tiden!

Det er et super sødt navn søde!! Glæder mig til at se lillepigen!

Anmeld

22. juli 2010

mafalck

Lunae skriver:

Jeg har stemt Frida, jeg synes det er sådan et flot navn også er det solidt...

Malene & Gry(5mrd)

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Ok, det er også er godt navn og det passer godt med resten.Men synes nu de alle sammen er gode.

Hvis ikke Frida, så synes jeg nok Aya Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.