Update på "snart gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Anonym trådstarter

Hej søde tøser,
Som en del af jer allerede ved (fra i lørdags....) er jeg 99,99999% sikker på jeg er gravid igen. Min mens skulle til at starte nu, men der er intet tegn og jeg har haft det ret underligt et godt stykke tid nu. Startede faktisk 3 dage efter undfangelsen

Grunden til at jeg er så "skråsikker", er at det har været magen til de andre gange (jeg har hidtil været heldig at blive gravid i 1. forsøg....)

Men jeg venter lige til at give mig til kende til efter weekenden. Jeg har lige bestilt teste (fra billigteste.dk) og vil teste selv i weekenden og så hos lægen når jeg skal til 1. årsundersøgelse med den lille ret snart.

Håber i vil hemmeligholde mig, selvom i ved/gætter mig, så eventuelle skabs-skrukke venner/familie ikke finder ud af det her :P

Knus Mig (med brystspændinger og totalt tåge-åge-hoved....+o()

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Tut

Ihhh, hvor dejligt...

Jeg tør godt sige tillykke til dig nu søde :D

TILLYKKE (L)

Anmeld

25. juni 2008

Siber

ja mon ikke den er i hus!

Tillykke, glæder mig til at høre det endelig resultat

KNus Siber

Anmeld

25. juni 2008

Lise

Ihhh, hvor spændende :) Håber der er gevinst!

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

jeg fatter ikke en skid!!! er der så 2 gravide fra i lørdags eller hvad????(?)(?)(?)

Anmeld

25. juni 2008

Muffinmus

Fatter også minus..
Men tror der må være 2 så...for den ene er da ikke ano mere jo.
Ih hvor kan jeg ikke tåle at læse om alle de gravide når det ikke gik godt for mig selv. Puha det er hårdt.
Men er virkelig stadig super glad på jeres vegne selvfølgelig, selv om det giver et stik hver gang.
Nøj der er ved at være babyboom herinde igen...skønt

Anmeld

25. juni 2008

Tikki

ihh tillykke - ja, nu kan vi jo nærmest starte en mødregruppe til :P hver skønt

Anmeld

25. juni 2008

Marco2

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg fatter ikke en skid!!! er der så 2 gravide fra i lørdags eller hvad????(?)(?)(?)[/citat] You've got mail...

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg fatter ikke en skid!!! er der så 2 gravide fra i lørdags eller hvad????(?)(?)(?)[/citat] You've got mail... [/citat] ilm(L)

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

jeg fatter ikke en skid!!! er der så 2 gravide fra i lørdags eller hvad????(?)(?)(?)

har du sovet...eller bare været syg...ja ven der var to

og jeg tror på den er positiv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.