Risen skriver:
Det der amning er bare noget værre noget herhjemme.. :/ Det bliver ikke til meget mælk men mere en masse gråd og tårer.. Er dybt ulykkelig..
.. Clarapigen får jo modermælkserstatning ved siden af i sprøjte og det gør det bare for nemt for hende.. Hun kan ikke finde ud af at sutte på brystet.. Dog har hun gjort det et par gange før, men det bliver bare værre og værre.. Er helt knust..
Skal jeg lade hende græde indtil hun tager fat?! Hvad dælen gør man?! 
Som de andre siger, så prøv suttebrikker - og husk at der findes mange forskellige slags! Det havde jeg nemlig ikke lige fattet, så jeg købte bare dem de havde på apoteket -som viste sig at være 10 numre for store til mig. Så jeg ammede med en ordentlig revne på brystet og mange tårer en hel måned før jeg opdagede nogle små fra Avent. Så gik der 3 dage og så var jeg hel og fin igen - og amningen har fungeret lige siden.
Hvis det er nogen trøst, så fungerede amningen for samtlige i min mødregruppe først efter omkring 7-8-9 uger...
Så hold ud!! Når først det fungerer, er det verdens nemmeste. Og så er det også rigtig hyggeligt!
Knus Tulle
Anmeld