Vil ikke, vil ikke , vil ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2008

Plysbjørnen

IVF - de er sgu stadig så små at de ikke kan relatere til andre børn endnu... Og gå hjemme med hende et halvt år mere ville kun gavne hende. Det er jo ikke for at jeg sidder med hende herhjemme hver dag, men flyver rundt til en masse ting med hende for at stimulere hende... Og jeg leger rigtig meget med hende. De daglige gøremål må vente til hun sover...

Jo de kan altså godt relatere til andre børn... Og kende forskel også... Laura kan i hvertfald... I DP hygger hun sig og leger rigtigt med de andre børn... Men hendes kusine (der er 4 mdr ældre) skal bare holder sig monster langt væk, hende vil hun ikke have noget med at gøre... Så jo det tror jeg godt de kan...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 24+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Kaufie

Den følelse havde jeg også den sidste uge med William - altså inden han skulle starte i dagpleje - vi har ham jo heldigviss stadig (L) Men at skulle efterlade sit barn (specielt det første går jeg ud fra) hos vildtfremmede - det er da bare ikke normalt. Der er jo INGEN, der kan tage sig af dem ligeså godt som vi selv kan. Men.... nu har William så været i dp i tre mdr - og han elsker det. Og vi kan mærke på ham, at han synes det er fedt med al den action - som vi slet ikke selv kan give ham dagen lang hver dag. Og jo, de kan sagtens relatere til de andre børn. Det er så tydeligt at se, at William kender børnene hos dp'en - for jeg mødte en dag en af dem i den lokale netto, hvor jeg ikke tænkte over at den lille dreng i køen foran var fra dp'en (og jeg kendte jo slet ikke hans mor) - Men drengene hev straks fat i hinanden og storsmilede - Niclas på 1½: "Det' William!!!" I denne uge har både Williams far og jeg selv ferie - men vi sender gladeligt drengen i dagpleje for selv at kunne få lavet noget i haven og på huset - han bliver så hentet lidt tidligere end normalt. Vi har ham dog hjemme i de 3 uger, hvor dp har ferie - men 5 uger uden dp - dét ville vi ikke byde ham. Nå, det blev et indlæg om hvor glad William er for sin dp - men du kan sikkert selv lave et lignende indlæg om jeres vuggestue om 3 mdr! Så afsted med hende - de har virkelig godt af at komme ud og se der er en verden udenfor mors rækkevidde. Mette

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] IVF - de er sgu stadig så små at de ikke kan relatere til andre børn endnu... ....[/citat] Jov jov da! Malte sidder skam fint og leger [k]med[/k] de andre unger i dp'en... De sidder pænt overfor hinanden og leger "tak og værsgo". Og når ellers vi er ude at gå er han da ved at kravle ud af barnevognen når han ser børn der kommer forbi. Men jeg ved da godt at du laver meget sammen med hende så hun ser og oplever andet en masse spændende ting. Men de [k]er[/k] altså store nok til at kunne forholde sig til andre børn/babyer... Marie - der vil lave ostelagkage nu

Anmeld

26. juni 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Åååårrrrrhhh, er jo ved at køre Emily ind i vuggeren. Men skal jo først bruge pladsen til august, men de synes deroppe at det er bedre at vi starter op nu, så hun bliver vant til stedet.....:'( puuhhha... synes bare det kommer tættere og tættere på at jeg ikke skal være sammen med hende hver dag. Grine med hende, lege med hende og opdage en masse nye ting sammen med hende... :'( Ved godt at jeg kan gøre det når jeg kommer hjem, men det er bare ikke det samme..... kan slet ikke ha' det. Sidder her og tårerne løber ned af kinderne og jeg er ikke engang gået op med hende endnu!!!!8( Hun skal være der for først gang lidt alene idag er planen.... Men nu må vi se om jeg vil give hende fra mig.... Årrh pis, hvorfor skal man arbejde??? Sælger sgu den lortebiks og begynder at gå hjemme........... AG - alias tudemarie :'([/citat] Uuhhhh sådan har jeg det også -lige præcis!!! Skulle egentlig være startet på job midt i maj, men fik så ekstra orlov pga den her USA tur, så jeg skal først starte til oktober. Jeg kan slet ikke overskue ikke at være sammen med min lille guldklump hele dagen :( jeg nyder det SÅ meget (L) Det er så bekræftende at følge hendes udvikling på tæt hold og vi hygger os meget. Ved godt hun også har behov for at se andre, men det gør vi også. I DK gik vi til musik, svømning, i legestue, irl mg og besøgte veninder med jævnaldrende børn..... Her i USA går vi til musik, gymnastik, play group og ved poolen er der tonsvis af babyer og børn.... Jeg har ikke læst de andre besvarelser på dit indlæg, men jeg er sikker på, at mange siger, at det er godt for barnet at komme i DP/VS og det tror jeg også det er, men synes altså også at det er svært at overlade MIN datter til andre....:'(:$:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.