[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f]
Åååårrrrrhhh, er jo ved at køre Emily ind i vuggeren. Men skal jo først bruge pladsen til august, men de synes deroppe at det er bedre at vi starter op nu, så hun bliver vant til stedet.....:'( puuhhha... synes bare det kommer tættere og tættere på at jeg ikke skal være sammen med hende hver dag. Grine med hende, lege med hende og opdage en masse nye ting sammen med hende... :'( Ved godt at jeg kan gøre det når jeg kommer hjem, men det er bare ikke det samme..... kan slet ikke ha' det. Sidder her og tårerne løber ned af kinderne og jeg er ikke engang gået op med hende endnu!!!!8( Hun skal være der for først gang lidt alene idag er planen.... Men nu må vi se om jeg vil give hende fra mig....
Årrh pis, hvorfor skal man arbejde??? Sælger sgu den lortebiks og begynder at gå hjemme...........
AG - alias tudemarie :'([/citat]
Uuhhhh sådan har jeg det også -lige præcis!!!
Skulle egentlig være startet på job midt i maj, men fik så ekstra orlov pga den her USA tur, så jeg skal først starte til oktober.
Jeg kan slet ikke overskue ikke at være sammen med min lille guldklump hele dagen :( jeg nyder det SÅ meget (L) Det er så bekræftende at følge hendes udvikling på tæt hold og vi hygger os meget.
Ved godt hun også har behov for at se andre, men det gør vi også. I DK gik vi til musik, svømning, i legestue, irl mg og besøgte veninder med jævnaldrende børn..... Her i USA går vi til musik, gymnastik, play group og ved poolen er der tonsvis af babyer og børn....
Jeg har ikke læst de andre besvarelser på dit indlæg, men jeg er sikker på, at mange siger, at det er godt for barnet at komme i DP/VS og det tror jeg også det er, men synes altså også at det er svært at overlade MIN datter til andre....:'(:$:$
Anmeld