Altså det humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

linemus

Hvor er det mærkeligt, som det kan ændre sig hele tiden. Skrev jo et noget beklagende indlæg i aftes, så det vil jeg lige kompensere for med et positivt morgen/formiddagsstundsindlæg. Ja, hvor træt jeg end var, så kunne jeg bare ikke snøvle mig i seng i aftes - ikke engang op til wii'en, så jeg sad bare her på min flade til klokken lort. Har sovet vist knap 5 timer, men bliver så vækket kl.7 af mine to skønne piger, der råber til hinanden i babyalarmen. Jeg vendte deres senge i går, så de står langs en væg, så da jeg kom op, stod de i hver deres ende af sengene foran hinanden og grinede. Hvor skønt (L) Morgenen er gået stille og roligt. Sebastian og jeg (+ barnevogn) løb om kap ned til bh, så det blev en hurtig tur :)) På vej hjem fik jeg hurtigt pigerne til at sove mod kun få protester og kunne så nyde stilheden, solen og fuglene, der sang, resten af vejen hjem :) Sikke en skøn morgen - sikke et skønt humør ;) Om 3 min. skal vi være oppe hos dp'en til 2. besøg, hvor dp-pædagogen også kommer, så jeg må vist hellere hoppe i sko og jakke og gribe barnevognen i farten - for så at gå de 30 sek. det tager at komme derhen (ja, praler lige lidt over afstanden igen, for det er bare så super suverænt). Ha' en skøn dag alle tøserinder :D Knus Line - og nej, jeg skal ikke undskylde mit eget ego-dagbogsagtige indlæg, men håber det kan sprede lidt godt humør ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

ka li ja

hvor fedt line!!!!
det er sådan det helst skal være. en lorte dag overtages af en fantastisk dag, og så er det ligesom udlignet. og glemt..

kan lige se tøserne for mig oppe i sengen;o) hvor mega nuttet(L)

ja jeg må ned og handle snart. vi har fælles frugt ordning i børnehaven og i dag er det vores tur til at ha frugt og brød med til alle. det kom jeg så først lige i tanke om da vi skulla afsted i morges.... ups....
dt er da heldigvis først kl 14 de skal ha det, meeeen alligevel...

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

tak for et dejligt indlæg, Line! Og er det ikke bare dejligt som humøret kan vende , ja nærmest uden grund!? Jeg ryder op idag - sådan rigtig grundig oprydning, men jeg går sgu og hygger lidt med det, så det er slem ikke så slemt som man skulle tro. Og til middag kommer min mor med frokost, og hun bliver og hjælper med hverengørning bagefter - nice! Håber det gik godt ved dp'en - igen ;) Marie, der bare lige holder en kort kaffepause inden jeg fortsætter med ungernes bombekrater!

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

ja jeg må ned og handle snart....

Prøv nu at styre dig lidt, søde... 8D

Marie - der brænder efter at shoppe, har ikke været i byen siden ... sidste onsdag!!

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

ja jeg handlede da for under 1000kr. så syntes da det gik pænt hihi
men skulle også skynde mig, og har kun handlet aftensmad til 2 dage:$ så ved på den anden side ikke hvor godt det gik!!!

men ungerne fik de fineste spyd, med både æble, kiwi, ananas og banan på. og et lækkert frisk rugbrød med masser af kerner, til:D

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

ja den med tøserne i sengen kan da få enhver til at smile!

så tak for det...man kan godt nok hurtigt vende rundt på en tallerken!
og dejligt at høre du er blevet glad igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.