Hvor er det mærkeligt, som det kan ændre sig hele tiden. Skrev jo et noget beklagende indlæg i aftes, så det vil jeg lige kompensere for med et positivt morgen/formiddagsstundsindlæg.
Ja, hvor træt jeg end var, så kunne jeg bare ikke snøvle mig i seng i aftes - ikke engang op til wii'en, så jeg sad bare her på min flade til klokken lort. Har sovet vist knap 5 timer, men bliver så vækket kl.7 af mine to skønne piger, der råber til hinanden i babyalarmen. Jeg vendte deres senge i går, så de står langs en væg, så da jeg kom op, stod de i hver deres ende af sengene foran hinanden og grinede. Hvor skønt (L)
Morgenen er gået stille og roligt. Sebastian og jeg (+ barnevogn) løb om kap ned til bh, så det blev en hurtig tur :)) På vej hjem fik jeg hurtigt pigerne til at sove mod kun få protester og kunne så nyde stilheden, solen og fuglene, der sang, resten af vejen hjem :) Sikke en skøn morgen - sikke et skønt humør ;)
Om 3 min. skal vi være oppe hos dp'en til 2. besøg, hvor dp-pædagogen også kommer, så jeg må vist hellere hoppe i sko og jakke og gribe barnevognen i farten - for så at gå de 30 sek. det tager at komme derhen (ja, praler lige lidt over afstanden igen, for det er bare så super suverænt).
Ha' en skøn dag alle tøserinder :D
Knus Line - og nej, jeg skal ikke undskylde mit eget ego-dagbogsagtige indlæg, men håber det kan sprede lidt godt humør ;)
Anmeld