mindre liv op til fødslen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Lou87

noname skriver:

Nu har jeg siddet i sofaen siden jeg stod op kl 7.30 da jeg ikke har noget jeg skal nå idag.. Så slapper godt af og plejer mig selv...

og lige nu i skrivende stund, så av for hulan, har vi lige konstateret at hun NU ER vågen...

pyhhh er lidt lettet...

Hihi ja der kan stadig komme et godt spark engang imellem, griner.. Jeg får pt nogle rigtig gode nogle i ribbenet ..  puha

Men godt du fik mærket noget

Og bare husk til en anden gang, der sagtens kan gå en hel formiddag uden liv...
Kigger du på bare 3 børn i en børnehave, er de jo ikke ens, så det tror jeg bestemt heller ikk de er i mavsen på os kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

haha også her - skal jo også have vasket de gode bukser m.m. inden næste torsdag så jeg kan få dem med - bortset fra at det er ret svært når man bruger dem hele tiden... Min mand er ikke særlig stor, så har forsøgt at hoppe i hans shorts de cleaner sig bare til min fugtige mås og ben, så det måtte jeg opgive  Så det er bløde knickers og toppe andet er uholdbart, men kunne godt have brugt et par lækre løse shorts eller lignende.. Jeg har bare ikke gidet at købe noget tøj denne gang.. Og alt det jeg har som jeg har brugt i denne graviditet ryger så langt det kan komme når det er overstået - så skal jeg godt nok have ny garderobe..

Sidst jeg var gravid og fødte var januar 09 så det var jo en hel anden tid på året og der var det store hyggeligt striktrøjer man gik rundt i heheh.. Men vil sige, at energien og overskuddet er bedre på denne tid af året.

åhhhh ja du kan bedre planlægge hvad du skal have pakket ned, du har en dato... det har jeg desværre ikke...

ja det sjovt med energien hvordn den er påvirket af årstiden... men ok det er bare altid mørkt og trist i januar... det virker som om alting bliver meget nemmere om sommeren selvom man er ved at koge væk...

Knus  - hende som også har fugtig mås HAHAHAHAHAHAAH

Anmeld

7. juli 2010

NoName

Lou87 skriver:

Hihi ja der kan stadig komme et godt spark engang imellem, griner.. Jeg får pt nogle rigtig gode nogle i ribbenet ..  puha

Men godt du fik mærket noget

Og bare husk til en anden gang, der sagtens kan gå en hel formiddag uden liv...
Kigger du på bare 3 børn i en børnehave, er de jo ikke ens, så det tror jeg bestemt heller ikk de er i mavsen på os kvinder

nej det er jo det, men nu var det næsten et døgn hun havde været meget rolig...

Anmeld

7. juli 2010

Lou87

noname skriver:

nej det er jo det, men nu var det næsten et døgn hun havde været meget rolig...

Kender kun panikken alt for godt ...

Har været til en enkelt CTG scanning fordi jeg blev "for" nervøs..

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

noname skriver:

åhhhh ja du kan bedre planlægge hvad du skal have pakket ned, du har en dato... det har jeg desværre ikke...

ja det sjovt med energien hvordn den er påvirket af årstiden... men ok det er bare altid mørkt og trist i januar... det virker som om alting bliver meget nemmere om sommeren selvom man er ved at koge væk...

Knus  - hende som også har fugtig mås HAHAHAHAHAHAAH

hahaha jaa skulle nok have købt nogle flere hotpants med alle dem der ryger i vasken hver dag hehe.. Ja denne gang har jeg en dato, hvilket gør det lidt nemmere, selvom det lige så godt kan ske nu.. pye...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.