noname skriver:
Hej tøsepiger...
Jeg ved der har været oprettet tråd med samme spørgsmål før, men det er længe siden og jeg kan ikke finde den, så derfor spør jeg igen.
Har i oplevet at baby går ned i aktivitets niveau i den sidste tid op til fødslen??? Jeg har ikke mærket hende så meget som jeg plejer igår og idag, hun er der, det kan jeg mærke, men ikke nær så meget som hun plejer. Jeg ved også godt at bevægelserne i de sidste uger bliver mere glidende, frem for diciderede spark. Håber i ved hvad jeg mener...
Jeg har lige et par uger endnu til terminen, men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg hellere end gerne vil føde før tid, ikke mindst pga varmen og så glæder jeg mig bare så ustyrligt meget til at møde vores lille guldklump.
Knus NoName 37+0
Hej
Jeg har selv noget vej endnu, men fik til tredje lægebesøg i går, at vide at det meget normalt de har dannet sig et andet og mere stille mønster nu her hvor der er mindre plads.. de "ruller" mere, end de sparker... og de sover længere tid af gangen... så nogen gange kan man i 3-4 timer slet ikk mærke noget.
Men kender kun alt for godt det der med man tænker, "nu vil jeg gerne li mærke du er der... - hvorfor bevæger du dig ikk?! "
Man skal bare slappe af.. og hvis det så forsætter, så ring akut, de er utrolig søde og har sagt til mig de hellere tjekker op en gang for meget end en for lidt 
Og som hende den anden skrev, drik evt et glas rigtig koldt vand hurtigt, så plejer de og give lidt liv fra sig 

Anmeld