Hjælp prinsessen har kolik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.261 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

lululupo

Puhhhhh nøj det er længe siden, men tiden er knap her i huset!!!

Vores skønne, dejlige datter har fået kolik i stor stil, det gør så ondt i mit hjerte når hun vrider sig i smerte og græder så det skær i hjertet, vil så gerne hjælpe hende....

Vi er startet til zoneterapi, cykler med benene, massere maven, vi prøver mylicon dråber og masser af kærlighed!!! Intet synes at hjælpe, føler mig som en mislykket mor når det står på, kan slet ikke holde ud min guldklump skal have ondt.....

Har I nogle gode råd????

Håber iøvrigt at I nyder den dejlige danske sommer.....

Hilsen en frusteret mor til verdens dejligeste datter som desværre er så plaget af avs i maven!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Fru Dinesen

heyy Marcus min søn havde også kolik og til og med i 9 måneder .... men vi prøvede kriptokran terapi og det gav nogle rigtige gode pauser  og har hørt fra flere at deres kolik monster simpelhen blev fjernet ...

Knusss linda 

Anmeld

7. juli 2010

Fru Dinesen

heyy Marcus min søn havde også kolik og til og med i 9 måneder .... men vi prøvede kriptokran terapi og det gav nogle rigtige gode pauser  og har hørt fra flere at deres kolik monster simpelhen blev fjernet ...

Knusss linda 

Anmeld

7. juli 2010

Fam. Madsen

Hej...

jeg kender det alt for godt min søn havde også kolik de 3 første mdr. af hans liv og jeg husker tydeligt de følser du forklare... men tro mig du er ikke en dårlig mor, du er en god mor, for alle de følser er helt normale når man ikke kan gøre noget, vi købte en cd med lyde fra maven og sådan nogen  nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den cd hedder men jeg ved jeg har den et eller andet sted men jeg søgte på google med hjælp til kolik børn også kom den frem

men det er et hjælp mild som hjælp på marcus... 

du får lige et kæmpe 

Anmeld

7. juli 2010

lululupo

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Knusss linda 

Hmmm hvad er det? Hvordan hjalp det og hvor hurtigt.... 1000 tak det hurtige svar.....

Anmeld

7. juli 2010

lululupo

Fam. Madsen skriver:

Hej...

jeg kender det alt for godt min søn havde også kolik de 3 første mdr. af hans liv og jeg husker tydeligt de følser du forklare... men tro mig du er ikke en dårlig mor, du er en god mor, for alle de følser er helt normale når man ikke kan gøre noget, vi købte en cd med lyde fra maven og sådan nogen  nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den cd hedder men jeg ved jeg har den et eller andet sted men jeg søgte på google med hjælp til kolik børn også kom den frem

men det er et hjælp mild som hjælp på marcus... 

du får lige et kæmpe 

Århhhh tak ved godt det er mit hoved der er på afveje når jeg tænker sådan men som du selv siger er det nok meget normalt... Jeg vil prøve at google den cd, hun elsker nemlig at ligge ovenpå mig, så måske de mavelyde kan hjælpe..... Rart at der lys for enden af ville bare gerne at hendes smerter var færdige imorgen..... mit lille myr!!!

Anmeld

7. juli 2010

missie20

Hej.

Vores lille Frederik har mavekolik. Når han vrider sig i smerte, pakker vi ham ind i dynen, vugger ham, synger lidt og så putter jeg min lillefinger ind i hans mund op under ganen, ( da han er brystbarn, kan han ikke holde på en sut) eller nusser ham over øjnene,det hjælper i mange tilfælde. Og selvfølgelig bruger vi de Mylolin dråber, cykler med benene og går til zoneterapi som udføre craniumsekral terapi på ham. Hvis du ammer ham, kan du lade ham sidde oppe og die hos dig, da han så ikke sluger så meget luft. Husk også at bøvse ham af, op til flere gange under hans måltid.

Tro mig, det gør også bare så ondt i mit hjerte når han skriger og trækker benene op under sig, jeg føler mig så hjælpeløs.

Håber du kan bruge rådene, de hjælper i hvert fald for vores lille prins.

Men i hvert fald god bedring til dit lille pus.

Anmeld

7. juli 2010

Thildesmor

kst-huset.dk jeg faldt over denne her hjemmeside, nu har jeg godt nok ikke været inde og se hvor du bor men måske er der noget lignede i dit område.

knus Anette

Anmeld

7. juli 2010

lululupo

missie20 skriver:

Hej.

Vores lille Frederik har mavekolik. Når han vrider sig i smerte, pakker vi ham ind i dynen, vugger ham, synger lidt og så putter jeg min lillefinger ind i hans mund op under ganen, ( da han er brystbarn, kan han ikke holde på en sut) eller nusser ham over øjnene,det hjælper i mange tilfælde. Og selvfølgelig bruger vi de Mylolin dråber, cykler med benene og går til zoneterapi som udføre craniumsekral terapi på ham. Hvis du ammer ham, kan du lade ham sidde oppe og die hos dig, da han så ikke sluger så meget luft. Husk også at bøvse ham af, op til flere gange under hans måltid.

Tro mig, det gør også bare så ondt i mit hjerte når han skriger og trækker benene op under sig, jeg føler mig så hjælpeløs.

Håber du kan bruge rådene, de hjælper i hvert fald for vores lille prins.

Men i hvert fald god bedring til dit lille pus.

Nårhhh synd din lille dreng også, det burde ikke være sådan... Så dejlige små uskyldige skabninger burde ikke ha ondt... Hun er flaske barn desværre, da amningen gik helt galt, malker dog ud så hun får hvert andet måltid som modermælk istedet for nan1...... Vi skal til zoneterapi imorgen, men hvad gør det craniumsekral?? 

Anmeld

7. juli 2010

missie20

Hej igen. Kranium sekral er noget en kiropraktor udføre som regel, sådan som jeg har forstået det.

Det er fordi babyen har fået forskubbet 7 eller 10 nakke hvirvel under fødslen, som de så retter op igen. Den nakke hvirvel går ned til maven og forsyner den med nerver. Så prøv engang og kig dit lille pus i baghovedet og se ham hun/ham er fladhovedet/skæv. Det er vores, så vi lejre ham på ryggen, men så en lille smule mod venstre, så han er tvunget til at kigge til venstre og sove sådan. Det har hjulpet noget så meget efter 3 behandlinger hos zoneterapeuten, det er dyrt, men vil gøre alt for han har det godt igen. Selvom det er hårdt for dig, er det jo også lige så hårdt for ham og have de smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.