1. jordemoder besøg, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Altså da jeg var til scanning der for 2 uger siden havde jeg tisset 3 gange i de 50 min vi ventede. Jeg havde også glemt alt om at man ikke måtte tisse inden. Og der gik billedet altså fint igennem! Men så fik jeg jo den skriftlige indkaldelse til den "rigtige" nf, og der stod der jo så at man ikke måtte tisse inden. Og nu tør man jo ikke andet! Tænk hvis de ikke kunne se "nok"...

50 min ej det var godt nok længe og vente. åhh ja og 3 gange så meget tisser jeg dog ikke denne gang ha ha. 

Ej mon ikke de så godt kan se noget alligevel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

DK

Diana... skriver:

50 min ej det var godt nok længe og vente. åhh ja og 3 gange så meget tisser jeg dog ikke denne gang ha ha. 

Ej mon ikke de så godt kan se noget alligevel. 

Ja de var viiiildt forsinkede, og så tog det jo bare lige 4 minutter eller sådan noget, he he he...

Det værste var at de ikke sagde de var så forsinkede da vi kom, selv om hende der skulle ind før mig også kom ind 45 min forsinket så de vidste det jo godt. Hvis de havde sagt det kunne vi da have gået ud i hospitalets have og solet os lidt eller lign. Istedet for bare at sidde der i det dødsyge venteværelse i en hel time... (altså vi kom jo lige 10 min før vores tid). Det var lidt ærgerligt, men nu ved vi det, så næste gang spørger jeg hvor lang ventetid der er når vi kommer Men det er jo umuligt at være sur når man først kommer til og babyen er der fin og det hele

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Ja de var viiiildt forsinkede, og så tog det jo bare lige 4 minutter eller sådan noget, he he he...

Det værste var at de ikke sagde de var så forsinkede da vi kom, selv om hende der skulle ind før mig også kom ind 45 min forsinket så de vidste det jo godt. Hvis de havde sagt det kunne vi da have gået ud i hospitalets have og solet os lidt eller lign. Istedet for bare at sidde der i det dødsyge venteværelse i en hel time... (altså vi kom jo lige 10 min før vores tid). Det var lidt ærgerligt, men nu ved vi det, så næste gang spørger jeg hvor lang ventetid der er når vi kommer Men det er jo umuligt at være sur når man først kommer til og babyen er der fin og det hele

Ej jeg synes godt nok det er dårlig at man ikke får sådan noget at vide hi hi. Åhh jeg havde ikke kunne holde ud og sidde der så længe. Men ja du har ret når man se hvad man bære på glemmer man alt andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.