1. jordemoder besøg, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

DK

Hej

Jeg er nu blevet indkaldt til først jdm. besøg. Det er om 3 uger og jeg vil være 14+5 den dag.

Er der andre der er blevet indkaldt, og hvor langt er i på tidspunktet for jeres første aftale?

Nu er vi så indkaldt midt i uge 30, som er den eneste uge vi er på ferie i år, så jeg må lige ringe og høre om jeg kan komme ugen før eller efter i stedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Diana...

Ej det var da tidligt. jeg troet først det var i uge 18 man kom til jdm besøg. Jeg har ikke fået noget brev endnu men det går også lidt langsomt her min læge er lidt af et glemsomt fjols  

Ja den må du da lige have rygget så i kan komme på ferie. Hvor skal i hen? 

Knus Diana

Anmeld

7. juli 2010

DK

Nu har jeg fået det rykket, endda en uge frem!! Så jeg skal afsted når jeg er 13+5! Det er ret tidligt, men jeg ved ikke om det måske bare er fordi der ikke er så mange der kan her i sommerferien, så de bare fylder op med dem der kan? Eller om det er fordi jeg vil have en hjemmefødsel og de så vil have mig ind så tidligt som muligt?

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Jeg skal til jordmoder første gang d. 22. hvor jeg er omkring 15+1 (alt afhængig af om jeg bliver rykket til NFscanning i næste uge). Det kan da godt være at det hænger sammen med sommerferie at de sender dig tidligere afsted? Men det må da være rart at komme tidligere til

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Ja det kan godt være, det kan også være det bare er forskelligt fra sted til sted. Men hvor er det spændende jeg er pisse misundelig hi hi. Jeg glæder mig men det også fordi det den samme jdm som jeg havde med Lucas Så jeg glæder mig til at se hende igen. eller dem de er 2  

Anmeld

7. juli 2010

DK

Ja jeg er også kun glad!! Så står den på NF-scanning på onsdag og jdm næste onsdag igen! Alt det baby vi skal "lave", he he.... Det bliver super dejligt!

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Ihh hvor godt. 

Jeg skal også til NF på onsdag det bliver spændende. 

Anmeld

7. juli 2010

DK

Diana... skriver:

Ihh hvor godt. 

Jeg skal også til NF på onsdag det bliver spændende. 

Ihhh det bliver en god dag!! Det kan jeg bare mærke!!! Det værste er at man ikke må tisse to timer inden... Det kan bare sleeeet ikke lade sig gøre pt for mig. Det er så varmt og jeg er sååå tørstig så jeg hælder bare vand indenbords og det skal jo ligesom ud igen

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Ihhh det bliver en god dag!! Det kan jeg bare mærke!!! Det værste er at man ikke må tisse to timer inden... Det kan bare sleeeet ikke lade sig gøre pt for mig. Det er så varmt og jeg er sååå tørstig så jeg hælder bare vand indenbords og det skal jo ligesom ud igen

Gud ja det da rigtig det havde jeg helt glemt man ikke må EJ det altså ikke fær at bede en gravid kvinde om at holde sig ha ha. 

Jeg blev send ud og drikke en masse vand da jeg skulle til NF med Lucas ha ha 

Anmeld

7. juli 2010

DK

Diana... skriver:

Gud ja det da rigtig det havde jeg helt glemt man ikke må EJ det altså ikke fær at bede en gravid kvinde om at holde sig ha ha. 

Jeg blev send ud og drikke en masse vand da jeg skulle til NF med Lucas ha ha 

Altså da jeg var til scanning der for 2 uger siden havde jeg tisset 3 gange i de 50 min vi ventede. Jeg havde også glemt alt om at man ikke måtte tisse inden. Og der gik billedet altså fint igennem! Men så fik jeg jo den skriftlige indkaldelse til den "rigtige" nf, og der stod der jo så at man ikke måtte tisse inden. Og nu tør man jo ikke andet! Tænk hvis de ikke kunne se "nok"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.