Spiser du nye kartofler med skræl på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

oo

nye og baby kartofler MED skræl det er kun de virkelig jordede kartofler der blir skrællet herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

karina1980

mine er vasket og skrabet og gnubbet godt og grundigt, kan slet ikke med tanken om at der skulle være jord på.

vi spiser så hellere ikke så mange kartofler her i huset, rent faktisk tror jeg at det maks bliver til 2 gange om ugen.

men nye kartofler koster 25 kr pr kilo her og så bestemmer man selv om de skal være vasket eller ej

Anmeld

7. juli 2010

Na-Wi

Med skræl

Synes ikke de er så heftige i prisen mere, min kæreste kom hjem med næsten 1,5 kg nye kartofler for lidt under 6 kr .. Så en tur i SuperBest med jer der vil have billige lækre kartofler ½ kg danske nye kartofler koster 1,95 der i denne uge

Knus Nanna

Anmeld

7. juli 2010

saxa

Der SKAL være skrald på nye kartofler.. Spiser sjældent almindeligt kogte kartofler, men når de nye kommer, er jeg helt vild med dem.. Er mest til kartofler der er alt andet end kogt - undtaget når det er nye

Anmeld

7. juli 2010

Tina2

Her bli'r de også spist med skræl, det hører da bestemt nye kartofler til, og så lige drysset over med frisk persille eller dild fra haven.... mmmm, det bli'r bare ikke bedre!

Glæder mig til vi snart kan tage kartofler i haven, plukkede den første store skålfuld jordbær igår, der var til os alle 4, spiste den første røde tomat forleden og har i hvert fald plukket 25 agurker i drivhuset nu:-) Ærterne er også klar inden så længe!

Jeg elsker sommer og nye, DANSKE grøntsager:-))))

Anmeld

7. juli 2010

Tina2

saxi skriver:

Der SKAL være skrald på nye kartofler.. Spiser sjældent almindeligt kogte kartofler, men når de nye kommer, er jeg helt vild med dem.. Er mest til kartofler der er alt andet end kogt - undtaget når det er nye

Det samme her  Så kan man jo nærmest spise dem hver dag, og gerne kolde på rugbrød dagen efter

Anmeld

7. juli 2010

saxa

Tina2 skriver:

Det samme her  Så kan man jo nærmest spise dem hver dag, og gerne kolde på rugbrød dagen efter

Åhh ja en kold kartoffel mad.. Bliver jo helt sulten nu..

Anmeld

13. august 2010

Silas&Mille

Jeps helt sikkert. De smager nærmest bedre på den måde når de er helt nye

Anmeld

13. august 2010

o0sus0o

Mmm med skræl..

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

JA, da!  Mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.