Det var mig som fik drømmejobbet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2008

Millebasse

Lise skriver:

Tillykke med det!

Vidste jo godt at det var dig... ;)

He he, Lise.. Dig kan man heller ikk holde noget hemmeligt for ;);)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Millebasse

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Ej tillykke med det... Så må du jo være kommet til Sønderborg sugehus... for så vidt jeg kan har haderslev ikke en Neonatal afdeling...

Det bliver kanon dejligt, men sikkert også kanon hårdt...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 24+1

Hej Betina.. Nej,jeg er kommet til Kolding,det er for langt at køre til Sønderborg.. og så er jeg også kommet et forholdsvis sikkert sted hen,nu med alle de strukturomlægninger....

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Millebasse skriver:

Ej tillykke med det... Så må du jo være kommet til Sønderborg sugehus... for så vidt jeg kan har haderslev ikke en Neonatal afdeling...

Hej Betina.. Nej,jeg er kommet til Kolding,det er for langt at køre til Sønderborg.. og så er jeg også kommet et forholdsvis sikkert sted hen,nu med alle de strukturomlægninger....

Kom jeg også til at tænke på efter jeg havde lavet indlæget... Ja det er noget være noget de struktur omlægninger... Er glad for at jeg ikke skal have flere børn efter Lillebror... For ikke om jeg i 100 år vil ligge og flække helt til Gråsten med veer, jeg synes turen til Sønderborg er lang nok...
Men kunne da ellers godt have brugt at du kom til Sønderborg, for så kunne du komme og hilse på når jeg har fået Lillebror...

Betina1978

Anmeld

25. juni 2008

Millebasse

Millebasse skriver:

Kom jeg også til at tænke på efter jeg havde lavet indlæget... Ja det er noget være noget de struktur omlægninger... Er glad for at jeg ikke skal have flere børn efter Lillebror... For ikke om jeg i 100 år vil ligge og flække helt til Gråsten med veer, jeg synes turen til Sønderborg er lang nok...
Men kunne da ellers godt have brugt at du kom til Sønderborg, for så kunne du komme og hilse på når jeg har fået Lillebror...

Betina1978

Det er også fuldstændig tåbeligt!!! Og hvis det bliver sådan at Kolding ikke tager imod fra vores del af landet,så bliver min den næste en hjemmefødsel,ellers er ungen sgu da hoppet ud inden vi når nogen steder i nærheden af Gråsten 8( Hvor er det lige helt præcist du bor,Betina? Det kunne ellers have været hyggeligt med et Sønderjyske træf :P

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Millebasse skriver:

Det kunne ellers have været hyggeligt med et Sønderjyske træf :P

Den er jeg med på søde...(L)

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Det er også fuldstændig tåbeligt!!! Og hvis det bliver sådan at Kolding ikke tager imod fra vores del af landet,så bliver min den næste en hjemmefødsel,ellers er ungen sgu da hoppet ud inden vi når nogen steder i nærheden af Gråsten Hvor er det lige helt præcist du bor,Betina? Det kunne ellers have været hyggeligt med et Sønderjyske træf

Jeg bor somend i Nordborg... Næsten helt derude hvor kragerne flyver baglænds for ikke at få sand i øjnene... jo det kunne være hyggeligt med et Sønderjyske Træf, forsøgte at efterlyse et par gange inden vi fødte, men der var ikke rigtigt nogen interesserede...

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Det er også fuldstændig tåbeligt!!! Og hvis det bliver sådan at Kolding ikke tager imod fra vores del af landet,så bliver min den næste en hjemmefødsel,ellers er ungen sgu da hoppet ud inden vi når nogen steder i nærheden af Gråsten Hvor er det lige helt præcist du bor,Betina? Det kunne ellers have været hyggeligt med et Sønderjyske træf

Jeg bor somend i Nordborg... Næsten helt derude hvor kragerne flyver baglænds for ikke at få sand i øjnene... jo det kunne være hyggeligt med et Sønderjyske Træf, forsøgte at efterlyse et par gange inden vi fødte, men der var ikke rigtigt nogen interesserede...

Puha den har jeg overset Betina:$ Det ville nu bare være sååå hyggeligt..

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Hyner skriver:

Millebasse skriver:

Hvor filan Ligger Hovslund, det har jeg aldrig hørt om...

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Hyner skriver:

Millebasse skriver:

Hvor filan Ligger Hovslund, det har jeg aldrig hørt om...

Heh heh.... 8km nord for Rødekro....

Anmeld

25. juni 2008

Plysbjørnen

Hyner skriver:

Puha den har jeg overset Betina:$ Det ville nu bare være sååå hyggeligt..

Nu er vi jo nogen stykker her nede fra... Så vi har vist alle været lige gode om det... jeg har længe troet at jeg var den eneste sønderjyde i blandt alle de udenbys folk... Som min kæreste siger "Vi Sønderjyder er de eneste rigtige danskere, for vi har selv valgt at høre til danmark (genforeningen 1919)(tror jeg), og så slås vi som gale for danmark..."

Hyner skriver:Heh heh.... 8km nord for Rødekro....

HMMM det er åbenbart for sjældent jeg kommer på de kanter:$... Helt pinligt...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.