Åhhh - tusind tak for jeres svar....
Dagen efter jeg skrev indlægget (det er nu to uger siden) gik jeg tudende til sundhedsplejersken. Hun vidste HVOR meget jeg gerne ville amme og hvor meget jeg havde kæmpet for det. Og efter en snak kom den kloge kone frem til at jeg (trods små bryster) har for meget mælk og det nok var derfor jeg havde mælkeknuder... (Og så er mælkegangene nok bare lidt knudrede hos mig).
Så jeg ammer endnu. Jeg har mælkeknuder cirka en gang om ugen, men har nu fundet metoder til at få dem ud.. Nemlig amning fra flere vinkler (godt tip), varme bade og varmepude samt masser af smertestillende.
Jeg har taget beslutningen at jeg fortsætter til hun er 4 måneder, så trapper jeg ned - og vil bestemt bruge jeres råd. Alternativt, så snupper jeg en pille.
Med mindre altså at jeg er blevet gode venner med amningen... For lillepigen elsker mine bryster - og først nu har vi fået hende til at acceptere sutten. Indtil da virkede kun mine bryster og det gjorde jo hun satte produktionen op - UDEN at ville have alt mælken. Så her har sutten vist været en god redning. Pudsigt, ikke.
Men helt sikkert det går bedre! Og jeg vil bestemt følge jeres råd. Jeg vil jo gerne amme - og har tidligere fået gode fif af Ammerådgiverne fra F&F.
Christina
Anmeld