små ting på gulvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Loggidut

hvordan dælen gør i det...holder de små ting væk fra gulvet?
I går da SP skulle komme blev der naturligvis gjort rent...men for fanden der skulle samles mange små ting op, lego, skruer, fnuller, tørre rugbrødshapsere, vatpinde på badeværelset, ja you name it!

Det er den samme kamp mod ungerne her i huset hver dag; Lad være med at smide jeres ting....og de er sgu da ved at være gamle...hvad gør i andre...er det kun her det er farligt at være omkring et år???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Hyner

Ikke fordi jeg har ældre børn, men jeg har en mand og han fylder sagtens den rolle ud:P Faktisk så er det dødirriterende at alt ligger og flyder... Men da vi nu også har hund, er jeg NØD>(til st støvsuge minimum hver anden dag for hundehår og sand/jord men tilgengæld har vi ikke det der ligner madrester på gulvet8D

Men jeg har ikke rigtig nogen råd til dig loggi, sorry!!!
(H)Henriette

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

nej og manden her er sgu ikke bedre...det er som om der hersker en stemning af...ja det her rum kommer tiffanie jo ikke i endnu...så lad os smide noget på gulvet???

jeg forstår det ikke...lidt samme prinsip som med skoene i gangen...altså dem skal man helst falde over og kan man brække nakken er det jo helt fint, så lang tid folk ikke skal sætte dem op på stativet>(

altså, det med små ting rundt på på gulvene kan sgu blive kriminelt en dag!

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Lige præcis dèt med skoene>(:@>(
Vi har en gang på 1½-2kvm2 og der er 3 døre og en trappe til 1.sal... Og når man så skal have ALLE (mandens) sko -dvs 2 par sikkerhedssko- 1 par tennis- 1.par mc støvler samt 1par klipklapper stående, ja så må de jo godt stå lidt pænt ikke??? Men ak ve og vel, alle står lige foran hoveddøren så når jeg kommer med Emma på armen er jeg minimum ved at forstrække et eller andet... Jeg hader det, for jeg kan mærke det går galt en dag. Hvorfor kan de bare ikke se det???

jeg forstår det ikke...lidt samme prinsip som med skoene i gangen...altså dem skal man helst falde over og kan man brække nakken er det jo helt fint, så lang tid folk ikke skal sætte dem op på stativet>(

citat]

Anmeld

25. juni 2008

Grynt

Loggidut skriver:

nej og manden her er sgu ikke bedre...det er som om der hersker en stemning af...ja det her rum kommer tiffanie jo ikke i endnu...så lad os smide noget på gulvet???

altså, det med små ting rundt på på gulvene kan sgu blive kriminelt en dag!

Ja jeg havde sgu åbnet hovededøren og kylet hele lortet ud!!!!!!!!! Så kan de lære det 8( Manden min har en elendig mani med at ligge tøj i bunker; lidt rent, mindre rent, lidt beskidt, meget beskidt og så det der ikke er lagt på plads endnu. Efter at have spurgt ham mange gange om at ryde op røg det hele i en sort sæk og ud på terrassen >(

Aske er faktisk ret god til at sørge for at lillesøster ikke kommer i nærheden af små ting(L) og sloggi han er 4½ ;)
Madkrummer, uhmmm vi har ingen hund men jeg har Freja. Hun æder sgu alt maden under bordet der er faldet ned :D

Anmeld

25. juni 2008

Anja

Ja, det tager sin tid at sørge for at der ikke ligger små dimser på gulvet.

Her støvsuger vi næsten hver dag, så det tager jo det meste. Generelt har vi meget sjældent rodet, da både manden og jeg er ordensmennesker med sådan noget - trives bare ikke i rod eller hvis der står for mange ting fremme.

Det der roder mest er drengenes værelser. På Elias´værelse er der selvsagt ikke så dimser og vi har lavet en aftale med Jonas om, at det legetøj der har små dimser ligger på de øverste hylder og at de skal ryddes op efter brug. Han er rigtig god til at overholde den aftale og han er mindst lige så opmærksom som vi andre på, om Elias har puttet noget i munden :) Det ser mega sjovt ud når han mener, at han har set Elias tage noget i munden for han skynder sig hen til ham og siger: "Storebror siger nej, Elias ! Du får ondt i maven !" :P og så klemmer han blidt på kinderne og stikker sine fingre ind i Elias mund for at pille dimsen ud :D - og han er end ikke fyldt 4 år ! Han er simpelthen en top lækker unge (L)

Anmeld

25. juni 2008

ka li ja

vi skal da også være obs på det hele tiden. vi smider ikke små ting å gulvet, men det hænder da at alexander har "glemt" noget småt legetøj her inde... han har ellers fået bud på at hans værrelses dør skl være lukket, og ALT småt skal væk fra gulvet!

jeg søvsuger eller vasker gulv også ca hvaer 2. dag, det gør ligesom at der ikke er så meget at æde... det betyder også at alexander mangle lidt legetøj. for alt bliver støvsuget op. jeg gider ikke gå og sortere!

hvornår begynder de at være så store at det de putter i munden ikke kvæler dem???

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

det kan ske for selv dem på 90....så aldrig...

men der kommer en alder hvor det ikke er så oralt mere...men så begynder en anden fase blot...den anale...og kan du gætte hvad den går ud på...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.