Tif var jo som jeg skrev igår enormt underlig, dog uden feber...så syg kan man jo ikke ligefrem sige hun kan være.
men ikke desto mindre har vi lige kæmpet en kamp på snart 4 timer, for at få tøsen til at sove her til aften.
for en time siden faldt hun i søvn, men vågnede igen efter en halv time, og så var raseriet igen igang.
så ringedejeg sgu til vagtlægen, og har lige afsluttet min samtale med ham...
Jeg er så sikker på at hun har noget med ørene, men reagere lige som hendes brødre har gjort...ingen sygdom og ingen feber...
men nææææ nej, ikke på vildkår om lægen ville se på hende...de er sgu underlige, nej det kan din egen læge meget bedre gøre i morgen, var svaret...giv hende noget panodil at sove på...
aj helt ærlig...jeg kan blive så skide træt af deres standartsvar...
især når ungen vågnede klokken 2 i nat og ikke sov igen før her til morgen...jeg har bare set gennem fingre med det, og tænkt ja ja da...jeg får nok søvn i morgen nat...men det tror jeg sgu ikke på nu!
Jeg gav hende en flaske mere, og nu sover hun igen...og jeg krydser fingre for det er hele natten...
det var slet ikke min mening jeg ville øffe om det her...for der er nok af folk som har størrere problemer, men ham vagtlægen pissede mig bare så meget af...
jeg havde jo nok håbet og troet at vi lige kunne smutte derud, og få bekræftet eller afkræftet om der var noget med hende!
øv øv øv, fra sloggi, som egentlig tror hun er lidt urimelig over for vagtlægen lige nu...men som er for træt til at se det...:(
Anmeld