vagtlæger og min bare.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Loggidut

Tif var jo som jeg skrev igår enormt underlig, dog uden feber...så syg kan man jo ikke ligefrem sige hun kan være.

men ikke desto mindre har vi lige kæmpet en kamp på snart 4 timer, for at få tøsen til at sove her til aften.

for en time siden faldt hun i søvn, men vågnede igen efter en halv time, og så var raseriet igen igang.

så ringedejeg sgu til vagtlægen, og har lige afsluttet min samtale med ham...
Jeg er så sikker på at hun har noget med ørene, men reagere lige som hendes brødre har gjort...ingen sygdom og ingen feber...
men nææææ nej, ikke på vildkår om lægen ville se på hende...de er sgu underlige, nej det kan din egen læge meget bedre gøre i morgen, var svaret...giv hende noget panodil at sove på...

aj helt ærlig...jeg kan blive så skide træt af deres standartsvar...
især når ungen vågnede klokken 2 i nat og ikke sov igen før her til morgen...jeg har bare set gennem fingre med det, og tænkt ja ja da...jeg får nok søvn i morgen nat...men det tror jeg sgu ikke på nu!

Jeg gav hende en flaske mere, og nu sover hun igen...og jeg krydser fingre for det er hele natten...

det var slet ikke min mening jeg ville øffe om det her...for der er nok af folk som har størrere problemer, men ham vagtlægen pissede mig bare så meget af...

jeg havde jo nok håbet og troet at vi lige kunne smutte derud, og få bekræftet eller afkræftet om der var noget med hende!

øv øv øv, fra sloggi, som egentlig tror hun er lidt urimelig over for vagtlægen lige nu...men som er for træt til at se det...:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Tynen

Satans til vagtlæger!
Nogle gange føler man virkelig at de hellere vil sidde og fede den derinde end at hjælpe en.

Håber du får en rolig nat.
Det er nederen når de opfører sig sådan.

Anmeld

24. juni 2008

Mikkelmusen

Ja jeg kender det kun alt for godt. Sådan føler jeg hver gang vi ringer (lyder som om jeg ringer hver dag ).

Men sidst vi var derude, var vi de eneste, og han sagde at det var rart at se nogle mennesker for der var bare så tomt og kedeligt. Jeg tror sgu ikke ligefrem det er det mest underholdende at sidde i det rum og vente til der kommer nogen.
Men måske har de spil på computeren i jeres område ;)

Jeg håber du får en rolig nat loggi (H)

Anmeld

24. juni 2008

Loggidut

ja nu må vi se...jeg har aldrig været på vagtlægen med hende...hun fejler jo aldrig noget...jeg har kun ringet en gang før...og det var for at høre hvor meget panodil hun måtte få...altså jeg er ikke sådan en der overrender min læge eller vagtlægen...og så får man den besked...:(

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

Dumme vagtlæge... De er virkelig ikke til at have med at gøre... føler helt med dig... Håber at Tiffanie snart får det bedre...

Anmeld

25. juni 2008

Grynt

Sloggi Snuller, hvordan har Tiff sovet i nat?? Håber I alle har fået noget søvn. Måske du skulle lige lade læge tjekke hende idag bare for at være på den sikre side?

Knus (H)

Grynt, som altid har været meget heldig med vagtlægen her i Århus :)

Anmeld

25. juni 2008

Loggidut

jammen hun har sovet dejligt...og nu virker hun frisk...så jeg er da spændt på hvordan hun skal tackle citysyd i dag!

hmmm, ja nu venter jeg lige og ser når hun vågner...og er hun ok, ja så er det jo sådan det er...men er hun syg, så må vi jo smutte til doktoren...

jeg plejer heller ikke at have døj med de vagtlæger...og måske var det min træthed der gjore at jeg mener jeg skulle have førsteparket ude hos dem...lol...men han var sgu lidt underlig ham fyren jeg snakkede med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.