Slagelse og omegn kalder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Polkaprik

Men er da lige lidt nysgerrig tøser! Hvilken del af Slagelse by bor I i? Jeg bor selv i Sydbyen. I Amerikakvarteret ude ved siden af megacentret på Japanvej.

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Charlotte Wberg

Polkaprik skriver:

Uh jeg er total besværlig her den næste måneds tid da vi bare brager ind i en masse fødselsdage

Jeg har fuld forståelse for hvis I gerne vil mødes før det er muligt for mig at deltage. Hvis det skal være en formiddag til brunch har jeg mulighed for det torsdag d. 16. dec eller lørdag d. 18. dec.

Michelle

16 december bliver så om ikke andet en af dagene... Kommer der en før må vi se på det... hvis altså der er flere der melder sig på banen  indtil videre er slagelses borgere meget stille hehe...

Vi kan så aftale nærmere om det skal være det ene eller andet sted når vi nærmere os

Anmeld

21. november 2010

grinbidderen

Hej jeg vil osse gerne mødes jeg bor i korsør sammen med min kæreste og vores søn på 2 år og venter nu nr.2 til juni jeg er 26 år og kender heller ikke så mange her da jeg er tilflytter fra kbh.. hvis jeg skal kunne mødes skal det helst være weekend men de næste par lørdage kan jeg ikke men om søndagen kan jeg..

Anmeld

21. november 2010

Charlotte Wberg

Jeg bor ude ved Gudum, som ligger lidt udenfor Slagelse mod Jyderup. Der er ca 3½ km til slagelse centrum, vil jeg tro...

Charlotte

Anmeld

21. november 2010

Polkaprik

grinbidderen skriver:

Hej jeg vil osse gerne mødes jeg bor i korsør sammen med min kæreste og vores søn på 2 år og venter nu nr.2 til juni jeg er 26 år og kender heller ikke så mange her da jeg er tilflytter fra kbh.. hvis jeg skal kunne mødes skal det helst være weekend men de næste par lørdage kan jeg ikke men om søndagen kan jeg..

Du skal da være mere end velkommen. Vi skal bare lige have fundet den her berømte dato...hahaha

Michelle

Anmeld

21. november 2010

Charlotte Wberg

Skal vi sige den 18. december (lørdag) i stedet for??

Så burde vi alle 3 indtil videre at kunne hehe... søndagene er ikke helt i top i denne tid, pga Advent og familiehygge ()

Anmeld

21. november 2010

grinbidderen

Charlotte Wberg skriver:

Så burde vi alle 3 indtil videre at kunne hehe... søndagene er ikke helt i top i denne tid, pga Advent og familiehygge ()

Jeg ville godt kunne d.18.. mener at der er vi færdige med julehygge julefrokost osv..

Anmeld

21. november 2010

Polkaprik

Charlotte Wberg skriver:

Kunne være super fedt hvis der var en masse der kan d. 18. 

Anmeld

21. november 2010

Charlotte Wberg

grinbidderen skriver:

Jeg ville godt kunne d.18.. mener at der er vi færdige med julehygge julefrokost osv..

Super.. Så kan alle der har lyst og mulighed jo nå at hoppe med på vognen, hvis der er flere der vil med...

Anmeld

21. november 2010

Polkaprik

Skal vi sige kl 10 til noget brunch et sted? Jeg har aldrig været på café i Slagelse så aner ikke hvad der er godt

Glæder mig rigtig meget til at møde jer... og måske nogle flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.