Slagelse og omegn kalder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.602 visninger
65 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Fregne

NU melder jeg mig også ind i kampen for første gang! Ja, der skulle gå længe inden jeg kom med mit første indlslag.

Jeg savner virkelig nogle veninder og tænkte at måske kan det lade sig gøre her, hvem ved?  Jeg har boet i Slagelse i 3 år, men har ikke rigtig formået at skabe min egen vennekreds endnu! Har nok ikke været så god til det med at opsøge.

Så hvis der sidder nogle derude, som kunne have lyst til at skabe et venskab, ser jeg meget frem til at høre fra nogle....

For i øvrigt så bor jeg sammen min mand og sammen har vi 2 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

millesofie

Fregne skriver:

NU melder jeg mig også ind i kampen for første gang! Ja, der skulle gå længe inden jeg kom med mit første indlslag.

Jeg savner virkelig nogle veninder og tænkte at måske kan det lade sig gøre her, hvem ved?  Jeg har boet i Slagelse i 3 år, men har ikke rigtig formået at skabe min egen vennekreds endnu! Har nok ikke været så god til det med at opsøge.

Så hvis der sidder nogle derude, som kunne have lyst til at skabe et venskab, ser jeg meget frem til at høre fra nogle....

hej ja jeg er heller ikke god til det

jeg har oprettet en tråd herinde også vi er godt nok lidt langt fra hinanden alle sammen men du er velkommen

https://www.baby.dk/debat/46106pi1/veninder-soeges/soede-sjove-lydhoere-snaksagelige--fjollede-venner-soeges.aspx

Anmeld

9. juli 2010

KarinaV

Hejsa

Jeg er også fra Slagelse. Bor sammen med min mand og har en datter på 1½år og er gravid med den næste som gerne skulle komme til januar 2011. Er forresten 28år

Jeg har heller ikke den største omgangskreds med veninder... nok mest fordi næsten alle mine gamle veninder enten er flyttet langt væk eller stadig lever singlelivet

Anmeld

15. juli 2010

strikkemus

Hejsa

Vil også meget gerne være med. Bor mellem Slagelse og Kalundborg. Er mor til en dreng på 8 år, og venter barn nr. 2 den 22. dec. Jeg bor alene med min dreng og kommende baby.

Anmeld

21. juli 2010

TTM

Melder mig lige ind under fanen

Jeg bor i Slagelse, har Malou på næsten 3 år. bor alene med hende, men håber på jeg kan flytte sammen med min kæreste inden alt for længe..! plus jeg venter hans første barn til marts

Ellers læser jeg til semester-eksamen, og hvis jeg består har jeg elevplads, i slagelse, og går fra til barsel i feb. '11 og ellers går jeg bare fra snart

Men jeg er frisk på vi kan lave et eller andet, f.eks gå i anlægget eller lign.

Anmeld

16. november 2010

tina76

Hejsa

Jeg bor også i slagelse, jeg er 34 år, er gift på 8 år med min mand på 43 år, har 3 børn på 10, 11 og snart 16 år. min mail hvis du er interesseret. delfinen.tina@gmail.com

MVH Tina

Anmeld

16. november 2010

SussieThyssen

Fregne skriver:

Eiii hvor hyggeligt...ja, så skulle man jo stadig bo i Slagelse, men  flyttede derfra for 2 1/2 år siden.
Men jeg håber da du hurtigt finder nogle at hygge dig med lokalt.
Slagelse er en god by at bo i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2010

Polkaprik

Yeay:-) Jeg flyttede også til Slagelse for ca 3 år siden. Kender heller ikke mange hernede så synes også jeg har manglet nogen at lave noget hyggeligt sammen med. Både alene men bestemt også som par. Langt de fleste af vores venner bor langt væk så det er ikke så meget man får set til dem. 

Kunne være jeg lige skulle trække vejret og præsentere mig selv...lol..

Jeg hedder Michelle og er 34 år og er gift med Joachim som er et år ældre. Sammen har vi en skøn datter på 2½ år og så er der mine 3 dejlige bonusbørn fra min mands tidligere ægteskab, en dreng på 10, en pige på 8 og en dreng mere på 6:-)

Så hvis der er nogen der har lyst til at til at lære mig at kende så råb lige højt 

Kan se at det er ved at være lang tid siden at trådstarter har skrevet, men man har vel lov at håbe:-)

Mange hilsner Michelle

Anmeld

16. november 2010

Polkaprik

Yeay:-) Jeg flyttede også til Slagelse for ca 3 år siden. Kender heller ikke mange hernede så synes også jeg har manglet nogen at lave noget hyggeligt sammen med. Både alene men bestemt også som par. Langt de fleste af vores venner bor langt væk så det er ikke så meget man får set til dem. 

Jeg hedder Michelle og er 34 år og er gift med Joachim som er et år ældre. Sammen har vi en skøn datter på 2½ år og så er der mine 3 dejlige bonusbørn fra min mands tidligere ægteskab, en dreng på 10, en pige på 8 og en dreng mere på 6:-)

Så hvis der er nogen der har lyst til at til at lære mig at kende så råb lige højt 

Kan se at det er ved at være lang tid siden at trådstarter har skrevet, men man har vel lov at håbe:-)

Mange hilsner Michelle

Anmeld

16. november 2010

mortilfreja

Polkaprik skriver:

Mange hilsner Michelle

Jeg er oz fra Slagelse.. Er 32 år (føds'dag i dag  hi hi) Jeg har en datter på snart 10 år.

Send en PB hvis det har interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.