Erfaring med Tyrkieteksperten??? God/dårlig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

trine1989

jeg har rejst med dem og ved mine forældre gør det hvet år så de er fuldt udtilfredse jeg har heller ikke selv noget at sætte fingeren på

de er billige, ikke luksus hoteller men udemærket til prisen og synes guiderne har været flinke til at hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

LotteN

Jeg rejser ikke med dem mere - begge år (forrig år og sidste år) havde vi en meget dårlig oplevelse med det. Min svigermor rejser heller ikke med dem mere!

En af grundende var blandt andet at der var ALDRIG en guide på hotellet, der var til at få fat på. Da vi kom frem sidste år til hotellet, fik de fleste af os værelserne med det samme, skal her lige tilføjes at vi ankom kl 1 om natten, mens min svigermor og hendes kæreste skulle sidde i 2 timer og vente på deres værelse - dårlig servide synes je godt nok.

Derudover var der bare en masse ting som ikke lige ar som det skulle være...!

Anmeld

6. juli 2010

Tulle28

Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at rejse med dem - deres fly har haft flyforbud flere steder i Europa og så har jeg en veninde der har arbejdet for dem. SÅ lausigt. Men man får hvad man betaler for - så hvis du ikke forventer god service, luksus osv. så er det vel ok.

Anmeld

6. juli 2010

misslea

har rejst med dem 2 gange... i 2006 og 2009!!! Der var intet at klage over...!!!!

Anmeld

6. juli 2010

line melias mor

jeg har rejst med dem mange gange før og hvis man ingen problemer har syntes jeg de er fine nok. MEN da jeg rejste for 5 år tilbage oplevede jeg vi fik et skod hotel slet ikke som de havde skrevet på deres hjemmeside. der manglede alt og ingen balkon som vi har blevet lovet. de kom ikke engang ud på vores hotel for at snakke med os  de andre gange var som de skulle være. vi skulle have rejst med dem her i august men vi har fundet ud af at vores datter slet ikke kan tåle så meget varme pga børneeksem så da vi skulle have penge retur var det er krav vi kom med en lægeerklæring. bare lige noget du skal være obs på hvis der sker noget så i ikke kan komme afsted alligevel når rejsen er betalt. i kan kun få pengene tilbage hvis der er opstået noget akut men sådan tror jeg det er hos de fleste rejseselskaber.

hvis du vælger at tage afsted kunne du måske skrive hotellet herinde så kan det være nogle har været på lige netop det hotel og kan sige god for det 

Anmeld

8. juli 2010

Malonde1985

Okay.. så er det sådan lidt 50/50 med gode og dårlige erfaringer .. Er rigtig glad for jeres ærlige meninger, for når man aldrig har rejst med dem før, men overvejer det, er det rart lige at få taget en "temperatur"

Anmeld

8. juli 2010

sofie85

Malonde1985 skriver:

Hej Piger

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Tyrkieteksperten????

Jeg var afsted med dem for ca 3 år siden, billederne af hotellet snød meget og maden (halvpension) var elendig og flere i min familie blev syge Men udover det så var det en god ferie, man skulle bare gå ud at spise i stedet...

Anmeld

8. juli 2010

sofie85

Tulle28 skriver:

Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at rejse med dem - deres fly har haft flyforbud flere steder i Europa og så har jeg en veninde der har arbejdet for dem. SÅ lausigt. Men man får hvad man betaler for - så hvis du ikke forventer god service, luksus osv. så er det vel ok.

Hvorfor har de haft flyforbud?

Anmeld

8. juli 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg har rejst med dem en enkelt gang, og det var en rigtig dårlig oplevelse. Servicen - også efter hjemkost - var ikke eksisterende...

Anmeld

8. juli 2010

mama09

Malonde1985 skriver:

Hej Piger

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Tyrkieteksperten????

vi skal rejse med dem lige om snart Og jeg har gjort det før, mange gange - har aldrig haft problemer med dem.. aldrig!

De fandtes jo ikke hvis de virkelig var så dårlige som medierne siger, for så stoppede folk jo med at købe rejser ved dem, men det gør folk jo stadig væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.