Erfaring med Tyrkieteksperten??? God/dårlig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Malonde1985

Hej Piger

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Tyrkieteksperten????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

LISBETH:-)

Har ikke selv rejst med dem.

Men der har været rigtig rigtig meget dårlig omtale af dem i medierne.

Anmeld

6. juli 2010

Malonde1985

lisbeth2910 skriver:

Har ikke selv rejst med dem.

Men der har været rigtig rigtig meget dårlig omtale af dem i medierne.

Åh det lyder da ikke godt

Anmeld

6. juli 2010

millesofie

Malonde1985 skriver:

Hej Piger

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har gode eller dårlige erfaringer med Tyrkieteksperten????

jeg har rejst med dem med det er snart 5 år siden (tiden flyver)

men det var en kanon ferie jeg var i alanya (staves??) og vi fik en god behandlig og hotellet var godt osv men jeg har også set at de har fået dårlig omtale men mon ikke de har strammet op efter det

ring ind og talt med dem og hør med forsikring og afbestilling og bus fra lufthavnen og alt muligt andet du kan finde på

go ferie

Anmeld

6. juli 2010

Guldet

Vi har rejst med dem før og skal rejse med dem igen til tyrkiet på søndag.. vi har aldrig været utilfredse med dem..

Anmeld

6. juli 2010

VIPpigen

Jeg rejste med dem for 5 år siden på en studietur til tyrkiet- Alanya, og der var bare kanon service. Hotellet var godt, og vi boede tæt på byen, men alligevel en lille gåtur væk.

Efter vi kom hjem var der en masse snak om deres flyver som havde problemer, og deres firma havde flyveforbud i tyskland, holland og frankrig. Mener der var flere lande de ikke måtte flyve i. Men vi havde altså ikke nogen problemer overhovedet. Og god underholdning om aftenen på hotellet også.

Anmeld

6. juli 2010

*A*

Vi rejste med dem til Marmaris sidste sommer. Vi har intet at klage over og dem vi talte med var fuldt ud tilfredse med guiderne, servicen etc.

Jeg vil i hvert fald gerne rejse med dem igen!  Jeg har godt hørt at de har et dårligt ry, men det mærkede vi slet ikke noget til på vores ferie!

Anmeld

6. juli 2010

tinasmor

Det jeg kan konstaterer er, at hvis det hele forløber som det skal er der ingen problemer. Men HVIS der sker noget, så er de meget dårlig til at afhjælpe, støtte eller lign. Tyrkiet eksperten er desuden det selskab der får allerflest klager hvert år. Man får hvad man betaler for, og er noget som det ikke skal være, har der været meget debat omkring, at de ikke svare på klagemails, at folk ikke får det de forventer osv. Der er dog også rigtig mange der har brugt Tyrkiet eksperten som er glade for det. Her kan du læse lidt mere:

http://www.trustpilot.dk/review/www.tyrkieteksperten.dk

Anmeld

6. juli 2010

Mortil3på3og6

Heej..

Jeg var ude og rejse med dem i november sidste år, har aldrig fået dårligere service som jeg fik der, ikke mindst er det snobbet, men også når man ber dem om noget ber de en selv om at rejse sig og tage det, ex. jeg bad om en pude og fik svaret fra en snobbet mand, OH my god, could't you do it by your self, im not your tjener ( ved ikke hvordan det staves på engelsk ) også var der også en del andet under rejsen..

- Så jeg har meget dårlig erfaring med dem..

Anmeld

6. juli 2010

marhemor

Jeg har rejst med dem til både Tyrkiet og til Goa i Indien og jeg kan ikke sætte en finger på noget! Alt spillede, og det var nogle kanongode ture begge to

Jeg ville uden overvejelser rejse med dem igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.