Whoooohooo! Vandet er gået! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

mybaby-girl

Ej, hvor spændende

Tillykke med det, og håber det hele går godt ! Lidt vestøv med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

FruEllingsen

Mathildesmor skriver:

For mindre end 15 min. siden stod jeg og fejede ude i vores carport. Pludselig sev der bare vand ud af mig, kunne jeg mærke, så jeg smed kosten og stormede ind på badeværelset - hvor jeg efterfølgende kunne konstatere at jeg havde dryppet hele vejen derind, og mine leggins og trusser var sjask våde.

Jeg har ingen tegn på veer endnu, men har talt med fødegangen som vil tilbyde at sætte mig igang idag kl. 13, såfremt jeg ingen veer får i løbet af formiddagen!

Gud hvor har jeg dog bare ventet læææææænge på den her dag!!! Jeg er simpelthen SÅ glad!

Rigtig god dag til jer alle.

Knus Corinna

Har ventet på dette indlæg fra dig Corinna. Endelig sker der noget

Hvor er det altså dejligt og spændene

Nu har du jo endelig snart din lille pige i armene kryder fingre for at alt går godt

Kan du have en god fødsel, eller hvad man nu siger ser frem til en opdate

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor spændende! De rigtige veer kan hurtigt komme, når vandet er gået. Ved min 3. fødsel gik der 1 1/2 time, fra vandet gik spontant i en skylle, til min søn var født. 

Håber, at du får en dejlig fødsel 

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Drømmer skriver:

Har ventet på dette indlæg fra dig Corinna. Endelig sker der noget

Hvor er det altså dejligt og spændene

Nu har du jo endelig snart din lille pige i armene kryder fingre for at alt går godt

Kan du have en god fødsel, eller hvad man nu siger ser frem til en opdate

Jah ENDELIG! Det har dælme også taget sin tid

Jeg er så glad at jeg kunne tude af lykke lige nu.... Har de sidste par dage gået og bildt mig selv en masse mærkelige tanker ind omkring, hvis jeg ikke går igang af mig selv, hva så?! Hvad sker der hvis en igangsættelse heller ikke hjælper?! Så skal jeg have kejsersnit?! Puha, jeg er bare så glad og lettet over at min krop langt om længe har lyttet til mig

Anmeld

6. juli 2010

Karoline skriver:

Hvor spændende! De rigtige veer kan hurtigt komme, når vandet er gået. Ved min 3. fødsel gik der 1 1/2 time, fra vandet gik spontant i en skylle, til min søn var født. 

Håber, at du får en dejlig fødsel 

Hold da helt ferie! Det var godt nok en yderst hurtig fødsel!

Jeg håber også snart at der kommer go i mine!!

Anmeld

6. juli 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

For mindre end 15 min. siden stod jeg og fejede ude i vores carport. Pludselig sev der bare vand ud af mig, kunne jeg mærke, så jeg smed kosten og stormede ind på badeværelset - hvor jeg efterfølgende kunne konstatere at jeg havde dryppet hele vejen derind, og mine leggins og trusser var sjask våde.

Jeg har ingen tegn på veer endnu, men har talt med fødegangen som vil tilbyde at sætte mig igang idag kl. 13, såfremt jeg ingen veer får i løbet af formiddagen!

Gud hvor har jeg dog bare ventet læææææænge på den her dag!!! Jeg er simpelthen SÅ glad!

Rigtig god dag til jer alle.

Knus Corinna

jaaaaa    endelig... har kigget herinde flere gange om dagen for at se om der var sket noget

RIGTIG meget held og lykke søde!!!!! 

weee, glæder mig til at høre nærmere..

Anmeld

6. juli 2010

BlyViol skriver:

jaaaaa    endelig... har kigget herinde flere gange om dagen for at se om der var sket noget

RIGTIG meget held og lykke søde!!!!! 

weee, glæder mig til at høre nærmere..

Tusind tak!!!

Anmeld

6. juli 2010

MarieMor

ihh held og lykke med den forstående fødsel !! 

og også lige en masse ve-støv din vej

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSST 

Anmeld

6. juli 2010

Maria.

Spændende.. Glæder mig til update og billeder søde..

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde

Jubii så sker det snart held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.