Whoooohooo! Vandet er gået! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.625 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

For mindre end 15 min. siden stod jeg og fejede ude i vores carport. Pludselig sev der bare vand ud af mig, kunne jeg mærke, så jeg smed kosten og stormede ind på badeværelset - hvor jeg efterfølgende kunne konstatere at jeg havde dryppet hele vejen derind, og mine leggins og trusser var sjask våde.

Jeg har ingen tegn på veer endnu, men har talt med fødegangen som vil tilbyde at sætte mig igang idag kl. 13, såfremt jeg ingen veer får i løbet af formiddagen!

Gud hvor har jeg dog bare ventet læææææænge på den her dag!!! Jeg er simpelthen SÅ glad!

Rigtig god dag til jer alle.

Knus Corinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Dot D

Til lykke med "vandafgangen" lad os håbe det betyder BABY i sigte indenfor kort tid

Anmeld

6. juli 2010

NoName

Weeeee ej hvor spændende...

held og lykke...

puuust, du får lige lidt ve støv med på vejen...

knus Majken 36+6

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

Mathildesmor skriver:

For mindre end 15 min. siden stod jeg og fejede ude i vores carport. Pludselig sev der bare vand ud af mig, kunne jeg mærke, så jeg smed kosten og stormede ind på badeværelset - hvor jeg efterfølgende kunne konstatere at jeg havde dryppet hele vejen derind, og mine leggins og trusser var sjask våde.

Jeg har ingen tegn på veer endnu, men har talt med fødegangen som vil tilbyde at sætte mig igang idag kl. 13, såfremt jeg ingen veer får i løbet af formiddagen!

Gud hvor har jeg dog bare ventet læææææænge på den her dag!!! Jeg er simpelthen SÅ glad!

Rigtig god dag til jer alle.

Knus Corinna

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vestøv vestøv vestøv afsted til dig...

Tænkte sådan på dig imorges... Ej hvor sjovt...

Håber der snart kommer gang i dine veér...

Majbritt der er såååååååååå glad på dine vegne

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Ihhhh Tillykke

Held og lykke med fødslen

Knus

Anmeld

6. juli 2010

Anne85

Jubiiiiii...... tillykke tillykke  Ih hvor er det spændende  Glæder mig til at få opdatering fra dig  Rigtig meget held og lykke....

Anmeld

6. juli 2010

Tusinde tak piger!

Jeg er bare HELT oppe at ringe!

Kæft hvor er det vildt - havde på ingen måde troet (nu efter 8-9 dage over tid), at jeg ville gå igang af mig selv. Havde egentligt "accepteret" at jeg først ville blive sat igang på søndag, og først have min lille pige i armene i starten af næste uge!

Anmeld

6. juli 2010

Pia.

Ej hvor er det spændende - uhhh altså... Pøj pøj med det hele...

Anmeld

6. juli 2010

lotte32

weee, spændende  held og lykke med den forestående fødsel

Knus Lotte

Anmeld

6. juli 2010

Tak tak

Sidder her og venter på at veerne skal komme, men der er højest lidt spænding i underlivet, men ikke noget jeg vil kalde i nærheden af veer, som jeg husker dem fra første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.