Anne85 skriver:
Jubiii... så det kan faktisk gå hurtigt selvom man ikke umiddelbart er moden til fødsel nu.
Hvordan mærkede du at hendes bevægelser blev anderledes? Jeg plejer nemlig at ha en MEGET aktiv pige i maven, og jeg er selvfølgelig godt klar over at det er naturligt at man mærker dem mindre her til sidst. Men fra at mærke hende nærmest konstant mærker jeg hende nu kun en smule i løbet af dagen og igen meget til aften. Der var fin hjertelyd igår - men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke om hun har det godt derinde
Sagtens sagtens 
Jeg vågnede onsdag morgen ved at jeg ikke var blevet vækket af puff i maven. Jeg prøvede alt. At slappe af, drikke alverdens kolde drikke. Være lidt for aktiv, synge.... Intet virkede. Hun sparkede bare ikke. Jeg gik i panik og ringede til fødegangen som ville se mig. Jeg ringede til min veninde og bad hende møde mig deroppe. Og så løb jeg hele vejen ind til sygehuset. (kvarter derfra). Jeg mærkede intet. Men så snart de havde kørt en strimmel, og kunne se at alt var okay med hende, så kom de første puff.
Men da der ikke var så meget gang i hende som der plejede ville de scanne mig. Og der kunne de se at hun havde tabt sig. (omkring 500 gr på 5 dage). Så det var kritisk, hvis hun blev derinde .
Men nu håber jeg ikke at min historie skræmmer dig. Jeg er sikker på at din lille guldklump har det godt derinde 
Jeg ved også at de generelt bliver mindre aktive, når de forbereder sig på fødsel.
Men hvis du bliver nervøs, kontakter du bare fødegangen 
Knus 
Anmeld