IdaT sengetøj sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.081 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Lunae

Vi har simpelthen fået så mange sæt sengetøj til lillepigen, at vi er nødt til at sælge lidt ud! Hun kan aldrig få brugt dem alle sammen!

Derfor sælger jeg det gule IdaT sengesæt med giraffer. Det har aldrig været brugt og end ikke vasket!

Mindstepris er 80 kr pp!

Sættet er solgt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

ChatH

Lunae skriver:

Vi har simpelthen fået så mange sæt sengetøj til lillepigen, at vi er nødt til at sælge lidt ud! Hun kan aldrig få brugt dem alle sammen!

Derfor sælger jeg det gule IdaT sengesæt med giraffer. Det har aldrig været brugt og end ikke vasket!

Mindstepris er 80 kr pp!

hvad er porto

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Det ved jeg faktisk ikke! Vil skyde på omkring 30 kr! passer det ikke meget godt?

Anmeld

6. juli 2010

Valle81

Lunae skriver:

Mindstepris er 80 kr pp!

Du sælger kun det gule???

Ellers ville jeg gerne købe det grønne:0)

Anmeld

6. juli 2010

Valle81

Lunae skriver:

Det ved jeg faktisk ikke! Vil skyde på omkring 30 kr! passer det ikke meget godt?

P åpostdanmarks hjemmeside kan de finde priser, du skal vælge maxibrev og så alt efter vægt, hvis du sender som b post så kan man sparre helt op til en 10 i porto:0)

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Jeg har desværre kun det gule!

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Jeg har lige tjekket porto på Postdanmark og det bliver 38 kr, så vidt jeg kan se Så altså mindsteprisen er 118 kr

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Valle81 skriver:

P åpostdanmarks hjemmeside kan de finde priser, du skal vælge maxibrev og så alt efter vægt, hvis du sender som b post så kan man sparre helt op til en 10 i porto:0)

http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Tak for hjælpen

Anmeld

6. juli 2010

Valle81

Lunae skriver:

Jeg har desværre kun det gule!

øøøøøøøøøøøøøv det grømne havde ellers været for fedt til vognen:0)

men overvejer lige lidt om det gule ikke også er:0)

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Personligt synes jeg, at det er et skønt sæt, men jeg ved, at jeg ikke får det brugt Vores barnevogn er rød og der er det virkelig no go!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.