hmmm
Jeg reagere meget anderledes når jeg var veer end ellers.
Når jeg har veer så skal folk IKKE snakke til mig, de skal ikke glo på mig, de skal alt ia lt bare holde sig væk fra mig. Måske give mig en hånd jeg kan smadre når veen kommer, men ellers skal de sgu passe sig selv:-)
Så jeg er ikke forarget, da det er sådan mine egne har været. Min mand, jamen jeg forventer ikke en skid af ham andet end at han er der når de bliver født. Han kan i virkelighedn hverken gøre fra eller til, og synes faktisk slet ikke det er fedt han skal stå ved siden af og se hvor elendigt man har det.
DEt er da kun fordi jeg mener han bør være en del af fødslen, men ellers skal han intet som sådan.
JM fortalte ham nogele gange at han skulle give mig iltmasken fordi hjertelyden dykkede og sådan nogle ting, men ellers anede han ikke hvilket ben han skulle stå på:-)
Og kan godt forstå dem...de er med til noget som de står helt udenfor ved...de ser hvad der sker osv, men er ikke helt med alligevel, fordi det netop ikke er deres krop der er ved at blive rvet fra hinanden ved ´hver ve:-) Havde sågar lidt ondt af min mand, der pgs de smerter jeg havde, var ved at besvime:-):-)
Anmeld