MarieMor skriver:
-ja her sidder men så med kun 4 uger til termin og tænker på hvordan det hele kommer til at gå..
jeg er en af de piger der godt kan lide at se De unge mødre, og især når der er nogle der skal føde da jeg håber det bare kan give et lille billede af hvordan det ihvert fald kan gå. men tit så sidder jeg og bliver lidt forarget over hvordan de der "mænd" de opføre sig under og tit virker de ikke til at være særlige interesseret i hvad der foregår og bestemt heller ikke særlige hjælpsomme ..
for mig betyder det rigtig meget at min kæreste han er der for mig under HELE forløbet og så skal han ***** ikke gå ud hvis jeg skal ha' lagt en epidural fordi han ikke lige kan lide nåle !!
heldigvis tror jeg heller ikke det bliver sådan, men tænker bare på hvordan jeres mænd har været eller hvordan i ønsker han skal være når det er jer der ligger og har ondt på jeres begges vegne ??
Min mand var med hele vejen, og han er hverken god til nåle, blod, fostervand eller andet. Men da vi endte i en situation, hvor fødslen trak ud og varede i mere end 66 timer - var han bare den sejeste af alle - det havde jeg ikke i min vildeste fantasi drømt om 
Han skiftede ble på mig med fostervand (lækkert var det ikke, men jeg kunne jo ikke selv) og har aldrig nogensinde set forkert til min side efterfølgende, jeg tror han ville gøre det igen - selvom det nok var mig der synes at det var "nedværdigende". Han blev da de skulle stikke mig, holdte mig i hånden, gav mig saft... Det var dejligt at jeg havde ham at tale med under alle de timer. 
Tjaa han endte ved min side på operationsbordet, fik aks, hvor han både nåede at tage billeder og tage sig af prinsessen.. Han tog sig af hende i 3 timer - imens jeg havde blackout på opvågningsafsnittet.. 

Sååå jeg tror de mænd kan mere end vi lige regner med og tro! De bliver "seje" for vores skyld lige i sådanne situationer, hvor de måske ellers ville have stukket halen imellem benene 
Tro mig - det skal nok gå 
Anmeld