Ved ikke, om det bare er de der humørsvingninger, man kan opleve som gravid. Men jeg synes godt nok, at jeg har svært ved at glæde mig over min graviditet for tiden.
Jeg er selvfølgelig glad for at det endelig lykkes. Har jo kæmpet for det i over et år. Og nogle dage er jeg også bare glad. Men jeg synes ikke rigtig, at jeg føler den der jubel-glæde og trang til at baby-shoppe, som jeg følte i efteråret, da jeg var gravid - jeg aborterede i 10. uge.
Det kan selvfølgelig godt til dels være angsten for, at det skal ske igen, der holder mig lidt tilbage. Men der er også i mellemtiden sket det, at faderen og jeg er blevet enige om, at det ikke skal være os. Men vi ville alligevel ha et barn sammen, for det har været mit ønske fra før jeg mødte ham.
Men det var som om, jeg var mere hook på ideen om at være alene-mor, inden jeg mødte ham. Forholdet til faderen har sat gang i nogle drømme om det gode parforhold og det at være to om det. Nu føler jeg mig bare alene. Men ved ikke, om det er derfor, for nogle dage kan jeg som sagt godt være glad, omend mere afdæmpet end første gang.
Er der nogle af jer andre, der kender til de der følelser ?
Anmeld