Jeg kan ikke helt følge med (intetsigende indlæg!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

linemus

i alle de indlæg der er kommet siden mandag morgen, hvor jeg sidst stjal lidt tid til at kigge. Og kan heller ikke rigtig overskue at læse mere i dag. Har haft en rigtig øv dag. Havde en rigtig hyggelig dog blæsende aften i går og kom først i seng kl.2! Efter en time vågnede Signe, og så tog det endnu en time at få hende til at sove 8( Kl.4 gik jeg i seng igen, og heldigvis sov alle børn til lidt i 8. Men alligevel var det ikke pænt meget søvn, så jeg gik hele formiddagen og drømte om den mega lur, jeg skulle have, når de skulle sove til middag. Kl.12 gik Nanna helt kold, og Signe faldt også temmelig hurtigt i søvn, så jeg fik puttet mig ned under dynen. Og så vågnede de efter knap 1,5 time. Møgunger! Det var selvfølgelig kun den ene, der vågnede, men hun skyndte sig så at vække den anden. Der var jeg godt nok ikke lige i humør til at være overfrisk-super-lege-mor :'( Har bare været sur og tvær lige siden. Også her til aften har Signe været helt umulig og over-tude-gearet og svær at få til at falde i søvn, men hun er jo også alt alt for træt. Jeg prøvede at få hende til at sove en lur senere, men det lykkedes aldrig. Håber hun sover hele natten... fra nu af. Kan ikke bestemme mig for, om jeg skal gå i seng eller i bad eller gå ovenpå og spille wii... Det bliver nok det sidste, hvis jeg kender mig selv ret... Lige en lille sjov en fra børnehaven: To piger kom løbende, da jeg kom med tøserne i barnevognen. Pige 1: "Åh, Nanna og Signe!!! De er så søde!!!". Pige 2 spørger mig: "Skal de ikke snart ind i din mave igen??". Nej det skal de fanderme ik'!!!!!!!! 8( Knus Line - alt for sur og træt og selvmedlidende til at skrive indlæg til de søde tøser i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Sille

Årh... hvor jeg dog kender det.. og du har dobbelt op af det hele... puh.. tager sgu hatten af for dig....

Sød kommentar fra børnehaven af.... :D men tænk engang hvis de skulle op igen efter et år..8D

;):P - sille

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

øv nat og dag... sådan noget er sgu alligevel godt at glemme lidt med at spille et eller andet.

haha for grineren med det omme i børnehaven!!! sikke en fantasi!

da jeg hentede alexander forleden omme i børneren, sagde en af pædagogerne at han havde råbt ; jeg er fæææææærdig!!! og da hun så kom der ud, stod han med bar røv i vejret og åd sin mapakke!!! hahahaha børn er sgu for mærkelige! og sjove8D:))(L)

Anmeld

24. juni 2008

linemus

Ha ha ha - han var da bare sulten :))

Sebastian kom hjem fra sommerhus med mormor i søndags, og det første han siger, da han kommer hen mod døren: "Se, mor, jeg har en hund med - den går bag ved mig". Okay, han har en god fantasi, så jeg siger jo at det er en sød hund osv. Han har madskål til den med mad i (et blad). Min svigerinde spørger ham, hvad den hedder, og det kommer promte: "Wobberboy". Det lød simpelthen så sjovt - jeg aner ikke hvor han har det navn fra, eller om det er noget han har hørt i bh, som han så ikke kan sige rigtigt. Resten af aftenen snakkede han om Wobberboy og han kom også med i seng :)):))

Anmeld

24. juni 2008

Nadi

Hader bare de dage! Og nej man har bare ikke overskud til at være overfrisk-super-lege-mor, men det har man jo så heldigvis andre dage :) God fornøjelse med din Wii (Er slet ikke misundelig over at du har sådan en)!

-Nadia

Anmeld

24. juni 2008

linemus

Jeg har lige en mere - man bliver i så godt humør af det :)

Sebastian sad i sådan et rumskib man kan komme penge i uden for brugsen, mens jeg stod og jagede på ham og ville hjem. "Jeg skal lige besøge nogen", siger han og jeg spørger hvem. "Min fætter". "Nå, hvad hedder din fætter", spørger jeg, da han først lige har fået en fætter for et par uger siden, som han ikke har set endnu, så jeg skulle lige høre, om han kunne huske, at jeg havde fortalt om ham. "Han hedder Fætter Mormor!"

Han er meget glad for mormor (L)

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

linemus skriver:

Sebastian kom hjem fra sommerhus med mormor i søndags, og det første han siger, da han kommer hen mod døren: "Se, mor, jeg har en hund med - den går bag ved mig". Okay, han har en god fantasi, så jeg siger jo at det er en sød hund osv. Han har madskål til den med mad i (et blad). Min svigerinde spørger ham, hvad den hedder, og det kommer promte: "Wobberboy". Det lød simpelthen så sjovt - jeg aner ikke hvor han har det navn fra, eller om det er noget han har hørt i bh, som han så ikke kan sige rigtigt. Resten af aftenen snakkede han om Wobberboy og han kom også med i seng :)):))

looooooool det er for skægt!!!!!!!!:))(L)

Anmeld

24. juni 2008

Nadi

De er så skønne sådan nogle... Skriver du dem ned??

Anmeld

24. juni 2008

ka li ja

fætter mormor.
ja de har den mest fantastiske fantasi!!! i dag fortalte alexander også om at da han var lille der sejlide han en tur i en kano(sådan nogle så vi lige), og så faldt han i vandet og blev spist af en haj!! haha nå ok??!!

Anmeld

24. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

looooooool det er for skægt!!!!!!!!:))(L)

Det er mit yndlingsnavn nu :D Hvis vi nogensinde fik en hund, skulle den bestemt hedder Wobberboy :)):)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.