i alle de indlæg der er kommet siden mandag morgen, hvor jeg sidst stjal lidt tid til at kigge. Og kan heller ikke rigtig overskue at læse mere i dag. Har haft en rigtig øv dag. Havde en rigtig hyggelig dog blæsende aften i går og kom først i seng kl.2! Efter en time vågnede Signe, og så tog det endnu en time at få hende til at sove 8( Kl.4 gik jeg i seng igen, og heldigvis sov alle børn til lidt i 8. Men alligevel var det ikke pænt meget søvn, så jeg gik hele formiddagen og drømte om den mega lur, jeg skulle have, når de skulle sove til middag. Kl.12 gik Nanna helt kold, og Signe faldt også temmelig hurtigt i søvn, så jeg fik puttet mig ned under dynen. Og så vågnede de efter knap 1,5 time. Møgunger! Det var selvfølgelig kun den ene, der vågnede, men hun skyndte sig så at vække den anden. Der var jeg godt nok ikke lige i humør til at være overfrisk-super-lege-mor :'( Har bare været sur og tvær lige siden. Også her til aften har Signe været helt umulig og over-tude-gearet og svær at få til at falde i søvn, men hun er jo også alt alt for træt. Jeg prøvede at få hende til at sove en lur senere, men det lykkedes aldrig. Håber hun sover hele natten... fra nu af.
Kan ikke bestemme mig for, om jeg skal gå i seng eller i bad eller gå ovenpå og spille wii... Det bliver nok det sidste, hvis jeg kender mig selv ret...
Lige en lille sjov en fra børnehaven: To piger kom løbende, da jeg kom med tøserne i barnevognen. Pige 1: "Åh, Nanna og Signe!!! De er så søde!!!". Pige 2 spørger mig: "Skal de ikke snart ind i din mave igen??". Nej det skal de fanderme ik'!!!!!!!! 8(
Knus Line - alt for sur og træt og selvmedlidende til at skrive indlæg til de søde tøser i dag
Anmeld