Migræne under mens efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Nadi

Jeg mistede idag synet på de ene øje i et stykke tid og har haft dundrende hovedepine :'( Fuck jeg er træt af det! Det er fandeme ikke sjov at ekspediere kunder man ikke kan se 8( Nå men jeg fik heldigvis fri fra arbjde så jeg kunne komme til læge, og lægen mente også at det var migræne jeg havde :( Gider bare ikke til at døje med det hver gang jeg har mens! Jeg skrev et indlæg her igår eller i forgårs om at jeg havde det underligt og lægen mente at det var nogle begyndene symptomer på migræne jeg havde haft... Det siges jo at man godt kan få endnu kraftigere smerter under mens og det skal jeg sgu lige love for at jeg erfarer nu! Håber ikke der er andre, som har det lige så slemt udner deres mens? -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Astrid P

Fy for satan, det lyder ikke rart... Håber ikke det fortsætter sådan hver gang du skal have mens fremover!

Anmeld

24. juni 2008

Hyner

Dog ikke migræne men jeg har også lige fået en ekstra skovlfuld menses-smerter at bøvle med efter fødsel... Og nøøøi hvor jeg hader det... Dog får jeg altid min menses om fredagen(øv nu på fredag faktisk:'() Så jeg skal da ikke til at melde mig syg pga af voldsom hovedpine og mave smerter... Har du så ikke fået nogle migræne piller til at tage det med??? Håber at du kan "helbredes" snarest8D (H)Henriette

Anmeld

24. juni 2008

BellaT

Det er lige omvendt med mig. Jeg havde nogle gange led migræne før graviditet. Nu er den pist forsvundet(?). Er dog begyndt at få svage synsforstyrrelser igen. Håber det bliver ved det!
Øv for dig. Det er bare IKKE rart at have migræne!:@

Knus fra Helle...

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

Det kan være "væske" i kroppen i forbindelse med din mens, som sidder og trykker på hjernen... Hvis du forstår hvad jeg mener...

Jeg havde det efter jeg droppede mine p-piller, snakkede med lægen om hvad der kunne være galt, for det var tit en 2-3 dage jeg havde ondt i hovedet... Så jeg fik nogen vanddrivningstabeletter som også hjalp... har ikke rigtigt haft det siden...

Så mit råd, ring til din læge...

Betina1978

Anmeld

24. juni 2008

Nadi

Har været ved lægen idag, han gave mig 3 tabletter! Og har allerede taget 2, så håber at jeg lige kan ta to hovedepinepiller her når jeg går i seng og på mirakuløs vis så er det væk imorgen!

Og jo Trold jeg forstår udemærket, helt tabt er jeg ikke (selvom man nogle gange skulle tro det) ;)

Men bliver det ved, så kontakter jeg min læge igen. Og så må jeg nok hellere lige spørge om det kan være noget væske der trykker, for det føler jeg faktisk at det er.

Anmeld

24. juni 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Har været ved lægen idag, han gave mig 3 tabletter! Og har allerede taget 2, så håber at jeg lige kan ta to hovedepinepiller her når jeg går i seng og på mirakuløs vis så er det væk imorgen!

Og jo Trold jeg forstår udemærket, helt tabt er jeg ikke (selvom man nogle gange skulle tro det) ;)

Men bliver det ved, så kontakter jeg min læge igen. Og så må jeg nok hellere lige spørge om det kan være noget væske der trykker, for det føler jeg faktisk at det er.

Det er ikke det, jeg er bare ikke altid så godt til at forklare hvad jeg mener skriftligt, mest fordi jeg er bange for at det skal lyde forkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.